![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Jongens....Helaas kom ik morgen niet. Is even iets tussen gekomen Robert: We contacten wel even over de spulletjes voor Mol.
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #123 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 17
|
jamme rrinaldo. maar komt goed met die spullen. je belt maar ofzo. kan ze ook wel komen halen.
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #124 (permalink) |
|
leonard kom jij nog knallen op de baan??
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #125 (permalink) |
|
He...Wat was er mis met de oude topic titel? R.C.C.L. (Radio Control Cars/Club Leiden/Leiderdorp????) zou mij niet 1,2,3 aanspreken. Laat staan dat je kan verwachten dat mensen uit deze regio interesse hebben. Staat immers niets bij over een meeting mogelijkheid.
| | |
| | #126 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
Ik had exact hetzelfde:P hij vond dit "professioneler"... Mijn reactie over MSN: Citaat:
| |
| | |
| | #127 (permalink) |
|
Niets mis met een beetje profesioneel zijn. Gaat mij om de herkenbaarheid in het meeting gedeelte...Zeg nou zelf...Badmutsenclub red het zeker niet.. Robert: Misschien de volle naam gebruiken? Dus geen afkorting..
| | |
| | #129 (permalink) |
|
Een goede naam verzinnen heeft wel een functie. Als ik volgende week bij de gemeente zit...En aankom met een badmuts Tja...Dan gaat het vast lukken (NOT)Als logo Jouw hoofd met een badmuts???..Hahahahahahaha ![]()
| | |
| | #130 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
Dont diss the rubber ducky of doom ik denk ook niet dat ik een goede mascotte zou zijn:P veel te groot en niet knuffelbaar genoeg |
| | |
| | #131 (permalink) |
|
Denk dat we dan idd (wiskundig gezien) een negatieve factor van -64 quadraat te pakken hebben. Maar Misschien moet Robert de naam eerst even uitleggen. Vind dat hij die (evt met Koen) moet verzinnen, of i.i.g. doorslaggevend in moet wezen.
| | |
| | #133 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Ik vind de Badmutsenclub eigenlijk wel een geniale naam Maar zit er nu een slot op het hek, want vanaf volgende week kom ik wel wat vaker rijden gr koen
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #134 (permalink) |
|
rinaldo neem je mobiel eens op man ik belde met m'n vaders nummer en de naam R.C.C.L. betekent: Radio Controlled Club Leiden (ik dacht aan Leiden want Leiden in bekender in de regio en Leiderdopr niet) Een logo had een een tjidje geleden als eens gemaakt eventjes zoeken hoor.
| | |
| | #135 (permalink) |
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |