![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1472 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2010 Leeftijd: 29
|
Hoi Allemaal, donderdag avond weer meeting? dan kan ik er ook bij zijn meteen ff brutaal, komen er ook mensen uit de omgeving den haag? mischien kan ik meerijden met iemand of kunnen we samen met OV? Groeten Maurice |
| | |
| | #1475 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 32
| ik en westcoast komen uit het westland dus als het niet te ver omrijden is kan er evt wel mee gereden worden.meestal rijden we met elkaar mee ,alleen is meest de kofferbak vol dus als je niet te veel spullen heb kan het.
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #1476 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 juli 2010 Leeftijd: 29
| Citaat:
ik heb alleen 4 accus, slash & transmitter ik woon in de omgeving van Holland Spoor, maar zeg het maar waar je langs rijd, ill be there... | |
| | |
| | #1479 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Westland
|
Das een best wijkje zeg, druist volledig tegen mn principes in om als Westlander een Hagenees op sleeptouw te nemen ![]() Maar patrickbaja is ook import, dus we zullen wel zien. Weet geeneens of ik donderdag kan trouwens. |
| | |
| | #1480 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 32
|
moh,ik ben toch al redelijk ingeburgerd in het westland? en er komen best leuke mensen uit den haag hoor (uche je vrouw uche)toch...
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #1481 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Westland
|
Voorburg, nette deel Als ze plat haags had gepraat had ik er nu heel anders bijgelopen hoor. Heb die bekakte "r" van voorburg er wel uitgekregen bij haar in ieder geval. Maargoed, zoals ik al zei, weet niet of ik kan, dus evt kan patrick je ophalen. |
| | |
| | #1485 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Heeft iemand nog truggy of monstertruck bandjes te koop liggen? Ik zoek namelijk nog 4 voor m'n e-savage. gr koen
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |