![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Hionimi, Jappie29, ik ga morgen met een groepje mensen rijden op een vlak (met gras begroeid) weiland in Maurik, dat is op loop afstand van Veenendaal volgens mij. ![]() Het is ongeveer ter hoogte van Rijnbandijk 30 in Maurik. Ik weet nog niet hoe laat maar dat zal ik vanavond of morgen ochtend nog wel laten weten. Groet, Erik
__________________ |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Je hebt de huur op kunnen hoesten Erik
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Haha nee, het gaat om een ander terrein waar we toestemming van de eigenaar hebben om ons een dagje uit te leven. Voor zo ver bekend komen we met 6 man, maar dat zullen er vast nog een paar meer worden. Gezellige boel Edit: Rond 13.00 uur zijn we daar op de lokatie.
__________________ Laatst gewijzigd door Lochii; 19 maart 2011 om 23:35 |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Jammergenoeg van niemand hier iets gehoord, maar desondanks hebben we toch een prima dag gehad met heel veel zon (heb ik eigenlijk schaduw gezien vandaag..?
__________________ |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 13 februari 2011 Leeftijd: 29
|
Hallo Allemaal, Ik woon zelf in Huissen, das dicht bij Arnhem. Zelf rij ik eigenlijk alleen nog maar Electro, ben die schoonmaken zat van de nitro autos. Heb nu een e-revo en een savage flux rijdend.<--- jaa recreatieve rijder (basher). Graag zal ik ook een keertje met jullie willen mee rijden hier in de buurt. Laat maar weten of dat mogelijk is. Groetjes Wen |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 31 maart 2010 Locatie: Arnhem, Gelderland Leeftijd: 30
|
Helaas wel jah...kan de site van rcmaasenwaal ook niet meer bereiken :S Misschien dit topic interessant???
__________________ Hong Nor scrt10 Novak 4,5T/GTB2 + Savox sc-1258TG|DX2S|Offroadvereniging. omg ARNHEM??? |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2011 Locatie: Gelderland Leeftijd: 37
|
Beste mensen Kijk ook eens even bij de meetings die wij elk weekeidne hebben in Ede. Misschien is het wel voor jullie, Mourik-Ede is een 15 Km, elke Zondag bij het Plantion. Wie weet zien wij jullie daar een keer verschijnen om eens lekker te crossen. Groetjes Teunis
__________________ Save the best for last.. |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| auto, club, ede, meeting, veenendaal |
| Discussietools | |