![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2011 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 25
|
Hoi, had laatst al gevraagd of er mensen zijn met een RC bakkie in en rondom Veenendaal, maar geen reacties, dus nu even een andere vraag: Zijn er clubs in de buurt van Veenendaal of Ede? Had laatst van iemand gehoord dat er een was hier in Veenendaal, maar dat blijkt al weer lang geleden te zijn. Kan ook helaas niet eventjes zo naar een clubje dat twintig kilometer of meer verderop ligt omdat ik... Ironisch genoeg, geen echte auto heb.
__________________ Helikopters: CenturyUK Evolution 180 - Blade mSR - Blade mCP X versie 2 Vliegtuigen: Hype 'U Can Fly...!' - E-Flite UMX Hyper Taxi Zender: Spektrum DX6i |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 oktober 2010 Locatie: arnhem Leeftijd: 30
|
kom zelf uit arnhem niet zo super ver van ede, als je eens zin hebt om te rijden samen of met meerdere kan dat. wij hebben een auto dus kan me verplaatsen of er clubs in de buurt zijn geen idee dus kan je daar niet mee helpen
__________________ ishima rave buggy 4,1cc. met Dx2s zender, HPI Trophy Truggy 4.6, met Futaba Megatech T-3PM-MX-R603FS 2,4GHz zender |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Gaaf, misschien maar even kijken of er nog meer zullen reageren, lijkt me leuk om sowieso met een aardig groot groepje te gaan. Ik heb trouwens nog een extra setje zend kristallen liggen dus hopen dat dat in ieder geval niet gaat storen, letterlijk en figuurlijk. Zit ook nog te wachten op brandstof en loon-dag, dus kan helaas nog niets al te spoedig afspreken.
__________________ Helikopters: CenturyUK Evolution 180 - Blade mSR - Blade mCP X versie 2 Vliegtuigen: Hype 'U Can Fly...!' - E-Flite UMX Hyper Taxi Zender: Spektrum DX6i |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| www.rcmaasenwaal.nl is bezig met veld tussen Tiel en Kesteren, in Maurik: Google maps 51.969661N, 5.391164E Meer clubs, en zoeksuggesties: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ng-arnhem.html edit: ik lees net (bericht van 'Arno') dat Maurik van de baan is, 3000Euro/jaar is wel erg veel huur voor een club.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 28 februari 2011 om 22:13 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
|
Ja, had gehoord over Houten en Utrecht, is wel leuk om eens te doen maar wordt erg moeilijk om daar steeds heen te gaan zonder echte auto, of ik moet even iets vinden waar ik de RC auto veilig in kan vervoeren zodat ik gewoon met het openbaar vervoer kan. ![]() Citaat:
__________________ Helikopters: CenturyUK Evolution 180 - Blade mSR - Blade mCP X versie 2 Vliegtuigen: Hype 'U Can Fly...!' - E-Flite UMX Hyper Taxi Zender: Spektrum DX6i | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Inderdaad, Mourik gaat het niet worden. Onze nieuwe lokatie gaat hoogstwaarschijnlijk Velddriel worden. Jappie, rijd je wel eens ergens in Arnhem? Ik zit er namelijk op de HAN en ik zie dat er wel eens mensen zijn die er op de parkeerplaats aan het racen zijn Sent from my Desire HD using Tapatalk
__________________ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2011
|
hee hoinimi je kan wel met mij mee rijden, ik rij altyd in houten met me bigscale dit jaar met de lrp s8bx daar rijden, of in veenendaal rijden je zegt het maar een keer int weekend
__________________ || FG Leopard 2 || || Tamiya TRF 416 WE || |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Cool, als het zo door gaat kan er met een aardig groepje worden gescheurd. Oh trouwens, lijkt erop dat iedereen twee of meer schalen groter heeft, jullie gaan niet mijn 1:10 overrijden, hm?
| | |
| | #10 (permalink) |
|
[QUOTE= Jappie, rijd je wel eens ergens in Arnhem? Ik zit er namelijk op de HAN en ik zie dat er wel eens mensen zijn die er op de parkeerplaats aan het racen zijn Sent from my Desire HD using Tapatalk[/QUOTE] ik rij nu vaak in het bos daar hebben ze een groot stuk zand en gras liggen, erg leuk om te rijden vind ik zelf. en anders rij ik bij ons in de wijk zelf op een grasveld en zandpad naast een super grote speeltuin. nee heb daar nooit gereden op het terrein van de han wel een idee opzich
__________________ ishima rave buggy 4,1cc. met Dx2s zender, HPI Trophy Truggy 4.6, met Futaba Megatech T-3PM-MX-R603FS 2,4GHz zender |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Nou met nitro zullen ze het niet zo op prijs stellen, maar elektro is geen probleem lijkt me Ik heb sindskort ook een elektro, misschien dat ik 'm een keer mee neem naar school en tussendoor ff over de parkeerplaats knal
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
vind het personelijk wel jammer dat er niet echt een super leuke locatie is in arnhem om met nitro te rijden. dus moet altijd uitwijken naar buiten de stad,maar goed is even niet anders.
__________________ ishima rave buggy 4,1cc. met Dx2s zender, HPI Trophy Truggy 4.6, met Futaba Megatech T-3PM-MX-R603FS 2,4GHz zender | |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Zit nog steeds te wachten op brandstof, en morgen is de hobby winkel pas open. (We hebben er twee, en allebei dicht op Maandag.) Hopelijk hebben ze morgen eindelijk weer brandstof, zal gelijk even een blikje of twee á drie inslaan.
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2011
|
ja we kunnen weer na buiten, vant weekend ook nog in veenendaal wezen rijden in dragonder oost zandpaden genoeg daar, zeg maar wanneer je van plan bent te gaan rijden kom k ook wel langs
__________________ || FG Leopard 2 || || Tamiya TRF 416 WE || |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| auto, club, ede, meeting, veenendaal |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |