![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2009 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
bedenk maar een leuke plek voor zaterdag of zondag dan kom ik langs. Bij die fietsbrug, hoe is het daar, is daar ook een stuk grond vlak, of alleen bulten en gaten. Hoor het wel.
__________________ HPI Baja 5B 2.0 alu - HPI Baja 5B XL alu |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 25 december 2008 Locatie: deventer Leeftijd: 18
|
Op de rivierenwijk en op de worp liggen ook mooie crossbaantjes om te rijden. Maar misschien is dat wel te klein om met zn alle te rijden. Wanneer wou iedereen afspreken dan? Laatst gewijzigd door mlnl13; 18 maart 2011 om 17:53 |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Op dit moment regent (miezeren)het hier in Deventer. Zaterdag zal ik even kijken bij de n348 of dit een optie is. Mlnl13, dit zijn leuke baantjes,alleen op de worp vind ik niks te hoge heuvels en weinig snelheid die je daar kan maken. Ik denk dat we naar de zondag moeten kijken, wordt droog weer voorspelt. Zijn hier nog meer mensen die voor de zondag gaan, laat maar horen. Ik hou deze forum in het vizier. Gr Rudy
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
nope, zondag = huiswerkdag. zaterdag hoor ik gewoon vrij te zijn op de voetbal na alleen morgen moet ik ook ff school-spul-ding-nog-wat maken.
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Zaterdag is een optie voor mijn, maar na 14.00 uur. Kreeg net bericht dat naast de Scheg (pakeerplaats waar de container staat) het behoorlijk vlak is gemaakt. Weet iemand van jullie hoe het daar is.
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
jep, het is een stuk minder ruig dan eerst. het is niet helemaal egaal maar wel met wat kuiltjes. eventueel kan er ook een meeting komen naast borgelebad waar we eerst een baan wilden bouwen. ik weet niet hoe het daar is en of het afgesloten is.
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = Laatst gewijzigd door darkfire; 18 maart 2011 om 20:23 |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 25 december 2008 Locatie: deventer Leeftijd: 18
|
Moet nog weer ff voor de voorkant turnbuckles bestellen want die had een vriend geleend maar is die kwijt. en moet nog een motortandwiel. Dus mij lijkt volgende week ofzo beter. En hmm mij lijkt het ook nog steeds vet op bij de fietsbrug @ N348 te rijden. |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Hoi hoi. Ben vanmorgen even rond Deventer gereden. N348 was vochtig plus dat er een graafmachine was gesloopt daar !!!!! Scheg is een goeie optie naar mijn mening. Alle andere pleken is voor mijn niet wat, ik rij Bigscale en heb ruimte nodig. En het kabaal wat deze car's maken voor de buurt, lijkt me niet verstandig om het te verpesten voor een ander.
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Oke, geen probleem zondag midag rond een uur of 12.30 uur. :lokatie de Scheg bij de container. Ik kom met 2 stuks HPI Baja 5B. als er nog meer komen, meld het hier even.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |