![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #797 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 november 2004 Locatie: Deventer Leeftijd: 39
| Citaat:
Ik rij niet zo vaak, heb hier in de buurt niet echt een geschikte plek (omg. Colmschate/ Oxersteeg). Maar áls ik rijd, dan doe ik dat met 1/8 nitro buggies zoals onder:
__________________ School R/C helium ballon-vissen | |
| | |
| | #798 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007 Locatie: Utrecht
|
Tja ook hier maar even melden ... kom van origine uit Utrecht maar hok veelal samen met mijn vriendin in Apeldoorn. Rijden ... doe ik op een offroad baan in ... Purmerend. Ach het is beetje ver weg but he ... bashen op straat is zo boring |
| | |
| | #799 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 juni 2009 Locatie: deventer Leeftijd: 30
| Citaat:
Hey rudy heb jij toevallig nog een body liggen ? Die van mij is kapot gegaan
__________________ If ya can't bash it , it's not worth it. ----SAVAGE XL, ROVAN POWER----- | |
| | |
| | #800 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2009 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Nee kerel, daar kan ik je niet aan helpen, ik zelf haal ze altijd bij rc tuning raalte, knip ze uit, haal een spuitbusje en ga dan aan de slag. Maar op dit moment heb ik hier niets liggen. Groeten Rudy.
__________________ HPI Baja 5B 2.0 alu - HPI Baja 5B XL alu |
| | |
| | #801 (permalink) |
|
oke thx , zijn ze daar duur met body's of valt dat wel mee. Sorry weet nog niet zo veel van deze wagen en onderdelen af Krijg je dan alle body delen ?
__________________ If ya can't bash it , it's not worth it. ----SAVAGE XL, ROVAN POWER----- |
| | |
| | #802 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
|
Juan, je kunt Maico altijd even een vraag stellen via de mail, hij of zijn vader reageren meestal vrij snel.
__________________ |
| | |
| | #803 (permalink) |
|
Ik dacht dat een kap ongeveer 4 tientjes kost. Krijg je boven kap, 2 onder kapjes en neus kapje. En de benodigde stikker partij. Wel zelf helemaal uitknippen en spuiten.
| | |
| | #804 (permalink) |
|
hey jongens , Ik wou even peilen of er animo was om een baan aanteleggen bij de oude ijsbaan ? Het terrein is super voor offroad.Moet alleen nog wat aan gedaan worden. En daar komt bij dat het voolopig nog geen bestemming heeft . Als we met een man of 10 een tientje kunnen missen dan zou er een shovel gehuurd kunnen worden om er wat moois van te maken. voor nitro electro en bigscale. ![]() ![]() ![]()
__________________ If ya can't bash it , it's not worth it. ----SAVAGE XL, ROVAN POWER----- |
| | |
| | #807 (permalink) |
|
hey rudy had jij nog draagarmen liggen heb bij mij rechts voor laten knappen
__________________ If ya can't bash it , it's not worth it. ----SAVAGE XL, ROVAN POWER----- Laatst gewijzigd door shogun; 27 januari 2012 om 17:50 |
| | |
| | #808 (permalink) |
|
Nou, de baja van Shogun kan weer worden gefixt, nieuwe draagarm er op, en dan gaan met die banaan. Veel plezier er mee. Gr,Rudy
| | |
| | #809 (permalink) |
|
Yup thx Kan ik er weer mee rijden , gister er gelijk nog even onder gezet. en idd het plastic van de rovan is iets harder niet heel veel maar wel iets.
| | |
| | #810 (permalink) |
|
Hey jongens de zomer komt er wer aan , en ik heb het voor elkaar dat we bij de oude ijsbaan mogen rijden cq een baan aanleggen. Dus bij deze een oproep voor de mensen die zich geroepen voelen om daar weer eens met ons allen te gaan rijden. @ behave Rijd jij nog of helemaal niet meer , heb al een poosje nix meer van je vernomen hier
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |