![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2011 Leeftijd: 33
|
Nou, het was opeens een beetje stil, lijkt wel of niemand wat wou ondernemen.. Moet wel zeggen dat ik zelf ook niet echt meer gereden heb, met het natte weer vind ik er niet zoveel aan, het is toch altijd gezelliger met lekker weer. Maar ik wil best wel komen rijden als er wat meer gaan en op een beetje ruime plek afspreken. Bij de plation in ede was heel veel ruimte, weet niet of dat inmiddels volgebouwd/afgezet is.
__________________ _______________________________________________ Kyosho Gigacrusher - Maverick Blackout MT |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2011 Locatie: Gelderland Leeftijd: 37
|
Als het weer het toelaat, kunnen we best een keertje afspreken om eens te gaan crossen. Laat maar even weten wanneer het voor allemaal het beste uitkomt, dan gaan we crossen op de Ginkelse Heide. Fotos van het terrein volgen nog, die ga ik maken en in mijn foto album zetten. HET WORD WEL WEER EENS TIJD!! |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Moet eerst mijn auto weer aan het rijden krijgen, me bougies willen niet echt mee werken. Natuurlijk niet eerst de auto testen na een poosje stil gestaan te hebben. Maar eerst een leuke locatie zoeken en dan .....wil ie niet Als ik het weer gefixt heb dan schrijf ik me wel in voor iets
__________________ _______________________________________________ Kyosho Gigacrusher - Maverick Blackout MT |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2003 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 27
|
Ik zie dit topic nu pas. Ik woon ook in Veenendaal en ik rijd meestal in het nieuwe Veenendaal Oost. Samen met een maat wil ik ook wel eens langskomen! We rijden met een brushless Revo en binnenkort een brushless 1/8 buggy. Varen doe ik ook met mijn Sea Jet Evo of rigger, bij Lukkien in Ede of ook weer in Veenendaal Oost. Het lijkt me leuk om met een groepje eens te rijden in de buurt. Helaas liggen er nu overal plassen.. Laten we het mooiere weer even afwachten.
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite, CR-01 Tamiya Unimog, Revo brushless, Hong Nor Nexx8 |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Bij mooi weer doe ik ook weer mee, mijn killswitch was een beetje vies waardoor mijn bougie niet wou vonken
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 14 november 2011 Leeftijd: 39
|
Hallo allemaal, Omdat ik er zelf regelmatig kom, hier wat antwoorden op een paar vragen uit dit topic. Waar is de Ginkelse heide in Ede?? Dit ligt aan de N224 (verlengde Arnhemseweg) tegenover kiprestaurant "Juffvouw Tok" Klik hier: Google Maps Hoe ziet de omgeving er uit?? Zie de eerste twee filmpjes van boven op deze pagina Video 1 en de eerste twee filmpjes op deze pagina Video 3 Overig De filmpjes op pagina Video 2 is een andere locatie waar ik ook regelmatig kom, dit is bij afslag 1 van de A30 bij de rotonde naar het Plantion (bloemenveiling) .
__________________ Groet Hugo |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
LET OP!! Rijden op het zandgedeelte van het Plantionterrein, is verboden en word bekeurd pas daarom op! Ik ben al meerdere keren weggestuurt door toezicht, dit hebben we te danken aan de quads en crossmotoren die daar regelmatig gingne crossen. Het parkeerterrein voor de veiling weer niet?? Kijk op de straatlantaarns (gele bordjes op 6 mtr hoogte) naat het art. uit het wetboek van het strafrecht, kosten 85,- als je word gepakt. Zo spekken ze de gemeente kas weer.
__________________ Save the best for last.. |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Beste vrienden Hoi Aanstaande zondag 4-03-2012 word er gereden bij het Plantion in Ede. We zijn vanaf 13:30 aanwezig dus als je het wat vind ben je bij deze uitgenodigd. Kom je niet dan is het ook goed, ik zou jullie op de hoogte houden dus daarom dit bericht. En voor de gene die dit hier lezen en geen vriend van mij zijn, je bent van harte welkom en als je je aanmeld als vriend dan hou ik je op de hoogte. Groetjes Teunis
__________________ Save the best for last.. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |