![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2011 Locatie: Gelderland Leeftijd: 37
| Hallo Allemaal Wie heeft er zin om af te spreken op een mooie dag in het weekeinde om eens lekker te gaan crossen met de electro of nitro/benzine auto's. Er zijn verschillende terreinen waar op gereden kan worden, vlak/hobbel zand, vlak/hobbel gras of een combinatie van die twee,tevens is er ook een groot ge'asfalteerd gedeelde op het industrie terrein in Ede waar jij je lekker volgas kunt uitleven. Er is ook de mogelijkheid om tussen een aantal zeer hoge zandbulten te gaan rijden, ik verwijs hierbij naar een You tube Link van mijzelf waar ik bij deze bulten een sprong maak van bijna 2 meter hoog, met mijn 2-wd Slash met 5700Kv motor. Als het je wat lijkt dan hoor ik dat graag bij genoeg aanmeldingen, ga ik de boel organiseren. Groetjes Teunis ‪Traxxas Slash 2WD 5700Kv Brushless‬‏ - YouTube Laatst gewijzigd door Teunis; 14 juli 2011 om 17:09 Reden: Typfout |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
| (youtube] hier de cijfers achter het = teken [/youtube] en de eerste ( vervangen voor [
__________________ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007 Locatie: Utrecht
|
@Gorjira ah jij bent die mafkees die voor mijn kantoor raam loopt te crossen |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Tot Zover alleen bedankt voor jullie reactie. En laten we hopen dat er genoeg mensen zijn die eens een lekker dagje willen gaan crossen. De Ginkelse Heide is ook een uitstekende plek om eens lekker los te gaan. Heuvels van 1,5 mtr hoog, en een oneindig lang recht stuk gras en heide waar ook hier en daar een leuk heuveltje zit. Groetjes Teunis |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2011 Leeftijd: 33
|
@pinky-II, Zou best kunnen dat ik lekker aan het rijden was, en jij lekker aan het werken Die spot waar gefilmd is, is denk ik wel wat klein om lekker uit te halen met bigscale, maar er wordt daar in de omgeving wel flink gebouwd, en ik rij er alleen maar langs dus zie niet alles. Maar ik vind qua spot vanalles prima, als er maar geen water is beetje zand en gras zou leuk zijn. half uurtje rijden vind ik prima. |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2011 Leeftijd: 33
|
Moeten we anders binnenkort maar een dagje gaan plannen, op een zondag ofzo? zal voor de meeste wel goed uitkomen denk ik?. Als we een meeting plannen dan wel even een schoon topic misschien? En hopen dat het weer ook een beetje beter wordt. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |