![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #12542 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
| Citaat:
__________________ Het kan altijd beter als dit | |
| | |
| | #12543 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
| Ja er ligt nu tien liter water in me hok
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| | |
| | #12544 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
| Kan je meteen de vloer dweilen,is die ook weer schoon Heb je tijd morgenochtend uurtje of tien
__________________ Het kan altijd beter als dit |
| | |
| | #12545 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
| Ik heb wel tijd maar moet morgen ochtend eerst even naar een sanerings/rijbewijs keuring .Daar moet ik om 9 uur wezen.
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| | |
| | #12546 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #12547 (permalink) |
|
Gaat lekker een tukkie doen ![]() Junkie stuc ze morgen,en foto's he anders.......... Weltrusten Waar was Siggery eigenlijk ,zeker met zijn revo over de gallerij aan het rijden
__________________ Het kan altijd beter als dit |
| | |
| | #12548 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
| Citaat:
__________________ The number 1 clubman ![]() | |
| | |
| | #12551 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 46
|
Mogguh , ook lekker aan een bakkie zit , nr. 1 zit er al in en nr. 2 gaat er zo in @ Snoeksel , nr. 2 niet gelukt ? Of ben je er helemaal niet aan begonnen ?
__________________ I stepped on a cornflake. Does that mean I'm a cereal killer? |
| | |
| | #12552 (permalink) | |
| Citaat:
Toen ben ik ermee gestopt,ga straks even langs Gorby
| | |
| | #12553 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 46
| Citaat:
Gorby heeft vast wel een acetyleenbrander in zijn bouwhok , is ie zo warm Nr. 1 ging wel lekker ?
__________________ I stepped on a cornflake. Does that mean I'm a cereal killer? | |
| | |
| | #12554 (permalink) | |
| Citaat:
Met het oude flesje deed ie ook al raar Vertrouw dat ding niet meer. Nr1 ging wel lekker,maar ben niet helemaal tevreden.Laat Gorby straks even kijken ernaar. Hij steekt er nog een ietsiepietsie boven uit,maar vanaf de andere kant bekeken lijkt het toch of hij niet dieper kan.Krukas erin gestopt en die raakt niets met draaien. Weer verder gaat met het roodborstje voeren in de tuin
| | |
| | #12555 (permalink) |
|
Goede morgen ,ik gaat me zo maar ff lekker lek lope legge late prikken,eerst maar me pleur opdrinken.
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gezellig houden, this forum rulez !, waar gaat dit over |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |