![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
| Op veler verzoek het vervolg in deel 8 van de perikelen rond de RC Offroaders/vliegers Zaanstad en omstreken ![]() Wie onze historie nog even na wil lezen, dat kan: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 En wederom veel plezier in het nieuwe deel
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire Laatst gewijzigd door Burp; 7 oktober 2011 om 20:42 |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Nee hoor, de tweede
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
|
Slaapkoppen !!! Waar zijn jullie now??? F5 script moet nog verandered worden zeker?
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
zo , ff wat zeggen in deel 8 . vandaag wat klussen opgenomen , ben ik toch nog nuttig bezig . verder nog wat gepield aan de cap , maar daar gaat snel weer de standaard uitlaat op , loopt veel beter . nu hopen dat we dit weekend nog heel eventjes kunnen vliegen , maar ziet er niet best uit zal wel een gezinsweekend worden . vntm
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Nope, was ik
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2011 Locatie: krommenie
| Ja hoor ik heb jullie gevonden jammer he
__________________ lipo`s zijn net als bierglazen als ze vol zijn moeten ze leeg en als ze leeg zijn moeten ze vol. Charter, polaris, twin puddel, zicral, in aanbouw de pronto, DC3, spitfire |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gezellig houden, this forum rulez !, waar gaat dit over |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |