![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #12707 (permalink) | |||
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
Citaat:
het forum is vooral handig voor het weekend ,zodat je makkelijk kunt afspreken om te hobbyen Citaat:
de autootjes vallen niet zo op , die staan onder de werktafel . gisteren mijn schaatsen laten slijpen , ben benieuwd naar het verschil , straks wellicht ff testen , ik heb ijsvrij genomen , ook om mee te helpen aan de badkamer . werkse allemaal
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt | |||
| | |
| | #12708 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Of vliegen met vliegers? Goedemorgen trouwens. Vandaag weer lekker thuis zit met de griep.. *mn bedje weer opzoekt*
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #12709 (permalink) |
|
zo , de savage nitro hobby aan mijn oom verkocht , dus dat is weg dit op het forum gezet , zal ook wel snel weg zijn de baja + een paar vliegers naar arjan ,dus ook weg ruimt lekker op geeft rust in da kopf nog ff en ik verkoop de rest ook en neem ff een jaar time out
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt |
| | |
| | #12710 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Welke vliegtuigen heb je nu nog over gehouden? Cap en Extra?
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #12711 (permalink) | |
| Citaat:
cap ,extra ,xtra , se, madness,vibro de 2 laatst genoemde moeten ook weg . de rest zijn blijvertjes en kwa auto's wil ik 1 baja en 1 flux , en de rest is al aardig weggewerkt ![]() het is helemaal niet leuk om veel van alles te hebben merk ik , begint me erg tegen te staan zelfs , er is meer dan modelbouw
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt | |
| | |
| | #12712 (permalink) | |
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| | #12713 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 36
|
Wordt een beetje misselijk van hoe het gaat allemaal de laatste tijd. Het WAS altijd gezellig hier. Nu zijn er allemaal verschillende groepen, en 90% is negatief. Tis triest.
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| | |
| | #12715 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
| Huh wat heeft ik gemist?
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| | |
| | #12717 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
| Dacht al dat ik blind geworden was.
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| | |
| | #12718 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: in t noorden van velsen vliegt bij A.C.H."TOP CLUBJE" Leeftijd: 36
| Citaat:
als t weer beter wordt dan worden we weer vrolijk en hebben we weer dingen tebespreken
__________________ sbach 342 pilot-rc ,yak 54 ,gp dazzler,mpx picojet,mpx funjet ultra, amx jet, f86 sabre, protech tojeiro ,eliminator edf,stinger 21 new one.,trex450,trex600 ESP ,raptor 50sc | |
| | |
| | #12719 (permalink) | |
| Citaat:
neehoor je kunt nog prima zien als die witte zooi weg is maar weer is bashen ende vliegeren . nu mijn nest in
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gezellig houden, this forum rulez !, waar gaat dit over |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |