![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1187 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #1190 (permalink) | |
| Citaat:
| ||
| | |
| | #1192 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2011 Locatie: Egmond aan den Hoef Leeftijd: 46
|
Kris nog een aanpassing ..... ------------------------------------- 25-02 -----------------------------11-03 Kris.............................................x .............................................x Marco..........................................x.. ...........................................x PieterBas.....................................x... ..........................................o Nick.............................................o .............................................x Phil.............................................o .............................................x Cas.............................................o .............................................x |
| | |
| | #1193 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Kris nog een aanpassing ..... ------------------------------------- 25-02 -----------------------------11-03 Kris.............................................x .............................................x Marco..........................................x.. ...........................................x PieterBas.....................................x... ..........................................o Nick.............................................o .............................................x Phil.............................................o .............................................x Cas.............................................o .............................................x Sleur...........................................o .............................................x
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #1194 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 36
|
------------------------------------- 25-02 -----------------------------11-03 Kris.............................................x .............................................x Marco..........................................x.. ...........................................x PieterBas.....................................o... ..........................................x Nick.............................................o .............................................x Phil.............................................o .............................................x Cas.............................................o .............................................x Sleur...........................................o .............................................x
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| | |
| | #1195 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: in t noorden van velsen vliegt bij A.C.H."TOP CLUBJE" Leeftijd: 36
| Citaat:
t is ongelofelijk maar we moet en elkaar wel iedere keer hebben ook robert kom ik wel eens tegen in de lucht maar de laatste was wel heel mooi en jammer dat er geen film van is maar gelukkig is t wel een bevestiging dat ik t niet expres deed want dan had ik wel heel goed geweest (mischien in mn vorige leven en Japanse piloot geweest
__________________ sbach 342 pilot-rc ,yak 54 ,gp dazzler,mpx picojet,mpx funjet ultra, amx jet, f86 sabre, protech tojeiro ,eliminator edf,stinger 21 new one.,trex450,trex600 ESP ,raptor 50sc | |
| | |
| | #1196 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: in t noorden van velsen vliegt bij A.C.H."TOP CLUBJE" Leeftijd: 36
|
oja 11 maart van de partij 25 feb weet ik nog niet zeker ivm met werk
__________________ sbach 342 pilot-rc ,yak 54 ,gp dazzler,mpx picojet,mpx funjet ultra, amx jet, f86 sabre, protech tojeiro ,eliminator edf,stinger 21 new one.,trex450,trex600 ESP ,raptor 50sc |
| | |
| | #1197 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 | Ik vloog niet eens. Ik stond gewoon stil op de grond.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #1198 (permalink) | |
| Citaat:
toen ging die van jou neer en de van mij maakte een halve looping boven op die van jou bij die van mij was de stang van mn hoogte roer los gekomen van de servo door de eerst tik jammer dat t niet op film staat want dit gebeurd echt geen 2 e keer meer en t was nog een geebee ook die zijn echt moeilijk teraken
__________________ sbach 342 pilot-rc ,yak 54 ,gp dazzler,mpx picojet,mpx funjet ultra, amx jet, f86 sabre, protech tojeiro ,eliminator edf,stinger 21 new one.,trex450,trex600 ESP ,raptor 50sc | |
| | |
| | #1199 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 november 2009 Locatie: IJmuiden Leeftijd: 44
| Citaat:
Daarmee hebben we voor 11-03 in ieder geval voldoende vliegers. Maandag ga ik definitief reserveren dus als er voor 25-02 niet meer animo komt laat ik deze vervallen | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| *klik, fastblog of slowchat, fastchat of slowblog |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |