![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
uhhhh, ik zoek naar een crossbaantje , zit ik hier dan verkeerd ![]() vliegers ? sorry , ik ben al weg
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 36
|
Nou, dan praat ik hier wel over vliegtuigen enzo voortaan. Maar dat wordt dan wel over een maand of 6
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2010 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 43
|
Je bent altijd welkom Pieter, en wat mij betreft mag je hier zelfs onbetamelijke dingen zeggen ook, IK zal er geen klacht over indienen in ieder geval!!!!!
__________________ gang is alles.............. |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
Citaat:
![]() en de autoboyz gaan echt wel weer fladderen hoor , maar de gezelligheid met gebash met een groep dolle mannen wil ik niet meer missen , dus dat houden we er zeker in beetje combineren dus .
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: in t noorden van velsen vliegt bij A.C.H."TOP CLUBJE" Leeftijd: 36
|
ahh eindelijk toch weer een draadje met vliegers begon t temissen auto zijn leuk maar mis toch wat kan ik altijd weer gaan doen als mn ogen slecht worden
__________________ sbach 342 pilot-rc ,yak 54 ,gp dazzler,mpx picojet,mpx funjet ultra, amx jet, f86 sabre, protech tojeiro ,eliminator edf,stinger 21 new one.,trex450,trex600 ESP ,raptor 50sc |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 36
|
Dat geld voor de meeste mensen. Voor iedereen blijft vliegen. Er is er niet 1 die met vliegen is gestopt.
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2009 Leeftijd: 44
|
vlieguuuuuuuuuuu das al there is van het wweekend nog ff gevlogen met chris zijn lazer. wat een leuk toestel chris heeft er zelf ook mee gevlogen. hebben nu wat kleine probleempjes maar die lossen we wel weer op dinsdagavond op de club. o ja was ik helemaal vergeten wel leuk een nieuw forum ![]() mvg ragger
__________________ EEN DAG NIET RAGGEN IS ALS EEN DAG ZONDER *** |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| *klik, fastblog of slowchat, fastchat of slowblog |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |