![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2011 Leeftijd: 36
|
Zoals vele mensen weten willen wij deze dag beginnen aan de opbouw van een off-road baan. Hier bij hebben wij uiteraard hulp nodig. Voor mensen die hier graag bij willen zijn? kunnen wij niet anders zeggen dan WELKOM. De baan zal voor inzicht gemaakt worden met rood-wit afzet lint. De baan zelf maken de bigscales. 1:8 is uiteraard ook mogelijk. er zal zo ie zo actie te zien zijn. Na het rijden werken wij met zijn allen de baan af en klaar is klara. Wij rekenen op jullie steun... Mensen die mee helpen aan de baan. * Kor * Henk * Johannes * Manta * Ruben * shogun * Rolf92 * RCKJ * Braxx * Arno * Andre * Wouter Vermeld je naam op dit topic Als je mee wild doen dan zal ik het aanpassen in dit lijstje. Alvast onze grote dank ![]() Baan overzicht ![]() MVG RC racing zwolle Laatst gewijzigd door RC racing zwolle; 26 december 2011 om 21:57 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
| Die Savage komt mij bekend voor.....heb precies dezelfde
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Waaat echt????????
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juni 2009 Locatie: Witharen Leeftijd: 18
|
wat een lelijke savage dat is een mooie baan kor
__________________ FG Monster Beetle Pro XXL 26cc RoteQ tuning engine Victory RC uitlaat K&N filter. MCD Baja 1000 RN Magic Bullit uitlaat K&N filter. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juni 2009 Locatie: Witharen Leeftijd: 18
|
ziet er leuk uit, maar ik vraag me af waar je het beste de rijders stelling kan zetten,
__________________ FG Monster Beetle Pro XXL 26cc RoteQ tuning engine Victory RC uitlaat K&N filter. MCD Baja 1000 RN Magic Bullit uitlaat K&N filter. |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Ik vind die baan prima Kor, rijdersstelling zien we dan wel, laten we die eerst maar eens lekker gaan opbouwen, testen en later evalueren voor wie er op of aanmerkingen hebben. Je kunt altijd de baan later nog aanpassen.
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Rolf92 had ook toegezegt te komen meende ik.
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |