![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 mei 2005 Locatie: Sint-Oedenrode Leeftijd: 21
|
Beste mensen, Heb al op het forum gezocht naar bijeenkomsten, meetings, mensen uit de regio zuid-oost brabant maar zonder succes. Ik wil bij deze eigenlijk de oproep doen naar mensen met een off-road auto in deze regio om in dit topic te reageren en elkaar te kunnen leren kennen en vaak samen te kunnen rijden. Ik heb het hier over de regio met de plaatsen tussen Den Bosch en Eindhoven zoals: Schijndel, Boxtel, Veghel, Sint Oedenrode, Best, Oirschot, Heeswijk, Sint Michielsgestel etc. Ik ben zelf sinds kort in het bezit van een Bigscale na een aantal nitro-auto'tjes te hebben gehad. Ik vind persoonlijk het rijden met meerdere véééle malen leuker dan in mijn eentje. Als hier geen reacties op komen kunnen jullie dit bericht als niet geschreven beschouwen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 36
|
In de tijd dat ik op de camping kwam in Brabant liepen ze al een tijd achter op ons qua mode. Hebben ze daar de R.C. wel al ontdekt? Sterkte met zoeken
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
He barry, ik wil ook best een aantal km rijden om samen te kunnen rijden hoor! Ik heb nog maar net mijn big-scale dus ben nog een beetje aan het ontdekken waar ik goed kan rijden. We hebben om de hoek een manege met heel groot grasveld en een stuk zand. (nee geen paardenstront) Verder zit er buiten de bebouwde kom een crossbaan waar motorcrossers rijden. (ik weet niet wanneer) maar dat is gewoon van de gemeente dus dat mogen we gewoon gebruiken. en daarnaast ligt nog een prachtige trailbaan die volgens mij ook vrij toegankelijk is (misschien in overleg) En hier is een filmpje van trial training schijndel - YouTube check vanaf 1:30 ofzo. |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
trial training schijndel gaat niet door. "ze willen niet meewerken aan dit soort dingen" Tsss... Maar goed. Bij deze ga ik een lijstje bij houden met mensen in de regio die eens nieuwe mensen willen ontmoeten (om samen te rijden) hier ergens in de buurt. CEN TR4 - Sint Oedenrode vxltraxxas - Helmond |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2011 Locatie: helmond Leeftijd: 26
| Jonge wij hebben de New kids bam!
__________________ SummiT 2x2cel,E-MaXx Brushless,SlasH 4x4 Ultimate,RuStLeR vxl,BaNdiT vxl,ReVo 1/16, TaMiYa btcc,HpI RS4 3 EVO+,VoRza FluX Hp,LosI MiCrO CraWLer,LosI DeSerT TruCK. |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
uit brabant ja niet van de zwarte markt.
__________________ SummiT 2x2cel,E-MaXx Brushless,SlasH 4x4 Ultimate,RuStLeR vxl,BaNdiT vxl,ReVo 1/16, TaMiYa btcc,HpI RS4 3 EVO+,VoRza FluX Hp,LosI MiCrO CraWLer,LosI DeSerT TruCK. |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Dat is wel een mooie groote plak.
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
van die 2 films you know? Maar goed dat heeft niks met rc te maken. Misschien wel een leuke naam voor een groep gekken die rc als hobby hebben ja. We zijn nog steeds op zoek naar mensen. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Het is ook lastig met het weer nu.helaas
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |