![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #15032 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
@Burp: As promised. Uw kiekjes met de starthulp/crashbescherming op de Nexus. De twee stangetjes naar de neus zijn niet origineel maar wel heel effectief. Bij een vette nose-in blijft de voorkant enigszins heel. ![]() ![]() ![]() En je accu kun je ook zonder klitorisband vastzetten. Gewoon even een randje er omheen. Twee gaatjes aan de zijkanten, elastiekje erdoor steken en aan de andere kant twee kleine stukjes carbon. Effectief, goedkoop en licht van gewicht. ![]() ![]() -edit- De Nexus weegt nu 164 gram.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. Laatst gewijzigd door Sleurhutje; 19 december 2008 om 20:11 |
| |
| | #15033 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
djeez , ik word net wakker ,toch een pittig weekje gedraaid ziet er evengoed zeer netjes uit sleur , goed plan die lipo bevestiging
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt |
| |
| | #15034 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Ja, zo had ik de steuntjes ook maar vond het wel erg vreemd zitten. Moet dus wel zo... Je bent wel erg scheutig geweest met Depron Accubakje is een goede manier maar dan moet je wel weten waar hij moet komen ivm CoG Over de aileronservo zit ik nog even te twijfelen of ik hem gewoon aan een kant zet met een gleufje door de body of ook echt in het midden zoals bij jou.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #15035 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Dat moet ze zijn ja
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. | |
| |
| | #15036 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Onderaan de body moet een gleufje. Zo moet het zijn. *ontdekt dat het sinds de 1000e pagina een stuk schunniger is geworden* Maakt op zich weinig uit. Ik vind het zo symmetrisch mooier staan. Maar da's persoonlijk. En veel meer werk is het niet. En die dopjes extra Depron zijn op basis van eerdere ervaringen waarbij de stangetje na een minder gecontroleerde crash opeens aan de andere kant zaten. Nu even wat meer "vlees" om te plakken.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| |
| | #15037 (permalink) |
|
%##^@#!&*^ Kom ik er net achter dat ik geen JST pluggen meer heb, zowel voor de flightpower accu's niet maar ook niet het vrouwtje voor mijn regelaar K.T!!! Zowel testen als verder afbouwen gaat niet. Morgen maar kijken of ik wat tijd kan vinden om naar velserbroek te rijden en daar wat plugjes te scoren.
| |
| | #15038 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
ik kan wel een stuk of 4 van die oranje gws prop's gebruiken (ep 0843) paar prop elastiekjes ( dikke) En 2 maal 3 cel lipo 350mah , ik weet niet welk merk ze daar hebben ? als je dit zou willen meenemen ,graag de clik staat weer recht op zijn pootjes ,maar is erg zwaar geworden ,en kan waarschijnlijk alleen nog 3 cel lipo vliegen
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt | |
| |
| | #15039 (permalink) | |
![]() Netjes iedereen z'n eigen 5 minuutjes vliegen. Sleur schatje, hoe staat het met de 5minuten aftelzachtwaar
| |
| | #15041 (permalink) |
|
De Nexus gaat het vandaag niet halen maar ik heb wel gekeken op welk gewicht ik ga uitkomen. Moet in ieder geval makkelijk onder de 140gr kunnen blijven. Niet al te gek voor een eerste keer. Ik weet zelfs al waar er redelijk wat gespaard kan worden. Aangezien ik glastape heb gebruikt kan daar ook nog wat af. Epoxy is ook niet het allerlichtste plakmiddel wat je kan gebruiken.
| |
| | #15042 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
| Citaat:
Kan ik niet maken,staan jullie allemaal te blozen ![]() Sta minstens zo galant,en weet mijn vlieger net zo te beheersen i love ijsbymbeer
__________________ Het kan altijd beter als dit | |
| |
| | #15044 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
| Citaat:
__________________ Het kan altijd beter als dit | |
| |
| | #15045 (permalink) | |
Toen ik dat voorstelde kon ik een week op de bank slapen dus dat gaat hem niet worden
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |