![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #15722 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
| Citaat:
Gaat zo de rommel inladen
__________________ Het kan altijd beter als dit | |
| |
| | #15724 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
|
Zit even aan een broodje met koffie,even iets warms aantrekken en dan de auto in ![]() Ben er rond 12.00 uur mannen ps.Vergeet jullie mutsen niet mee te nemen
__________________ The number 1 clubman ![]() |
| |
| | #15725 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 46
|
Ik blijf lekker thuis , mij te koud , vanmorgen met de honden een rondje gedaan langs het ijselmeer , de ijspegels hingen aan mijn snor ![]() Op ht is het nog met factor twee , dus het is daar bijna ice-road truckers weer I.i.g. veel plezier en ik zie de foto's/filmpjes wel verschijnen vanmiddag
__________________ I stepped on a cornflake. Does that mean I'm a cereal killer? |
| |
| | #15726 (permalink) | |
| Citaat:
Heb de servoarm nu gewoon vastgelijmd,ik zie wel hoe lang hij het volhoud, maar rijden zullen we
__________________ The number 1 clubman ![]() | |
| |
| | #15727 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
|
@ Barrel kijk voor de zekerheid of je 4 volle batterijtjes kunt scoren bij de pomp.Gooit nog een bakkie naar binnen en rot dan op
__________________ Het kan altijd beter als dit |
| |
| | #15728 (permalink) | |
| Citaat:
Als het nou gesneeuwd had
__________________ I stepped on a cornflake. Does that mean I'm a cereal killer? | |
| |
| | #15729 (permalink) |
|
Ik neem mijn lader met tamiyastekker ook wel mee. Neem een snoertje mee,en we laden alles zo weer vol @ Kobus Dat is lachen hoor in de sneeuw,junkie heeft er nog foto's van. Stonden Junkie,Kevertje en ik op HT met een pak sneeuw om ons heen. @ Snoeksel Ik gooi wel een lading penlites in mijn koffer,en wat racingpacks voor de starters.
__________________ The number 1 clubman ![]() Laatst gewijzigd door marcelsiggery; 28 december 2008 om 11:36 |
| |
| | #15734 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ I stepped on a cornflake. Does that mean I'm a cereal killer? | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |