![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #182 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Met alle respect: Mega-heftige sprongen van Fritsie met zijn FG MT. ![]() En dan junkie rc met wat rare capriolen en racewerk. ![]() ![]() Snelle kobus. ![]() En het echte racewerk van kobus en junkie rc. ![]() Meneer monteurtje met zijn Jantje Smit. ![]() ![]() Sime met een mooie take-off. ![]() En ondergetekende met een dik overpowerde auto. ![]() ![]() ![]() Dit is slechts een kleine greep uit de fotoserie van Gladoor. (vandaar de watermerkjes
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. Laatst gewijzigd door Sleurhutje; 17 februari 2008 om 21:38 |
| |
| | #184 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Valt de schade nog mee! Mooie foto's idd gladoor (Ik heb voor het gemak mijn handtekening maar gewijzigd :P) (ik zie enkelt een wit vierkant vlak, wat doe ik fout
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. Laatst gewijzigd door BYM; 17 februari 2008 om 22:01 | |
| |
| | #185 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| |
| | #186 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
Superrrrrrrrrrrrrr. mooi foto werk En fritsie ,die hangt inderdaad mooi, meteen maar als achtergrond foto voor je pc sleur; tja dat knippen en plakken......ik weet niet hoe dat allemaal werkt
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt |
| |
| | #194 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
Laatste filmpie reed ik nog met tuned pipe, wel een verschilletje met het standaard potje gaaf bym
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt |
| |
| | #195 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 mei 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 36
| Citaat:
![]() ![]() Als het gras groener is bij de buren is het nog niet zo dat je meteen moet gaan maaien
__________________ Yokomo Mazda rx7,Nomadio React | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |