![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #27796 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 45
| Citaat:
Met een beetje mazzel ga ik daar volgend weekend eens kijken (en rijden met de baja e.o savage) Dit weekend werken op de A10 oost .
__________________ Mijn vrouw zei dat ik het eens een keer vanuit haar oogpunt moest bekijken , dus keek ik uit het keukenraam | |
| |
| | #27797 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
| Citaat:
![]()
__________________ Als je doet wat je zegt,dan lieg je niet | |
| |
| | #27798 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Fuckerdefuck, ik heb volgende week als het goed is een nieuw brommertje voor de Ravage. Maar met Snoeksel zitten PB'en en we moeten echt weer een keer lekker gaan nitro-knallen (dat dan weer wel met stinkdingen
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #27799 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Zal ik Mevr. Kobus eens polsen voor een caken
__________________ Mijn vrouw zei dat ik het eens een keer vanuit haar oogpunt moest bekijken , dus keek ik uit het keukenraam | ||
| |
| | #27800 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
|
Lijkt me weer eens gezellig.Gewoon weer lekker die nitro bakkies om zeep helpen.Koffie,koek en andere eet en drink gewoontes nemen we ook mee,net als op Almere of weet ik veel waar het ook alweer was ik neem Erwtensoep mee
__________________ Als je doet wat je zegt,dan lieg je niet |
| |
| | #27801 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
mijn savage staat redelijk klaar ,een paar kleinigheden fixen , zit geen rem meer op ,maar er kleeft ook geen officiële club aan vast , dus moet geen probleem zijn ik zal mijn vrouwtje wel even vertellen dat ik ook weer ga rijden ![]() zaterdag ochtend eerst ff langs lynx voor wat spulletjes ,daarna maar de rest v/d dag vliegen
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen Laatst gewijzigd door junkie rc; 10 september 2009 om 21:37 | |
| |
| | #27802 (permalink) | |
| Citaat:
.Ik heb een coordinatie van een lekke strandbal,dus is dat vanaf zaandam,of vanaf sloterdijk sorry hoor ben al een beetje weekend aan het vieren
__________________ Als je doet wat je zegt,dan lieg je niet | |
| |
| | #27803 (permalink) | ||
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Citaat:
![]() *heeft weer het gevoel van een echte bash met weken vantevoren geregel en voorpret*
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | ||
| |
| | #27804 (permalink) |
| Citaat: .Maar een zelf gemaakt groente soepie doe ik het ook voor.Roept u maar
| |
| | #27805 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Tsja, en het vrouwtje over rijden...
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #27806 (permalink) |
|
We hebben nu al voorpret,maar wordt het zaterdag of zondag,ivm met nog twee potientiele rijders die woensdag terug komen van vakantie.Kan ik ze even smsen
| |
| | #27807 (permalink) | |
| Citaat:
Citaat: Jaaa, ik ook Mevr. kobus is er nu niet , maar als ik morgen uit mijn bed ben , zal ik even mededelen dat wij binnenkort cake willen Edit : ze komt net binnen , En nadat ik had verteld dat er weer een ouderwetse bash komt , en dat wij daar graag cake bij willen , zei ze : dat is goed hoor
__________________ Mijn vrouw zei dat ik het eens een keer vanuit haar oogpunt moest bekijken , dus keek ik uit het keukenraam Laatst gewijzigd door kobus; 10 september 2009 om 21:58 | |
| |
| | #27808 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mijn vrouw zei dat ik het eens een keer vanuit haar oogpunt moest bekijken , dus keek ik uit het keukenraam | |
| |
| | #27809 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Yep, een zondag. Maar pas over een week of vier zodat iedereen zijn auto weer kan opgraven/rijklaar kan maken. Siggy en Burp zijn een weekendje weg. Sowieso ga ik dit en volgend weekend niet redden vanwege lopende afspraken. Maar ergens half november is wel wat (en een reservedag prikken voor het geval het vochtiger is dan wenselijk
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #27810 (permalink) |
|
Cake,soep,fris en bier,koffie lekker hoor zo'n Mac Drossel(op de vlammetjes na dan).Het is goed toeven op het veld,gemaaid gras enzo maar koek en sopie hebben ze volgens mij nog niet zo onder de knie daar
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |