![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 15 februari 2007 Locatie: Krommenie Leeftijd: 41
| uiteraard voor wie nog een spektrum dx3.0 set wil SPM20300 Spektrum DX3.0 DSM Radio w/ 1 SR3000 Rx, 0 Sx : The Barn Floor - Dirt Cheap RC omgerekend 95 euro ex verzend
__________________ *noppes*nikkus*nada* |
| |
| | #18 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | ||
| |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 45
| Citaat:
__________________ Mijn vrouw zei dat ik het eens een keer vanuit haar oogpunt moest bekijken , dus keek ik uit het keukenraam | |
| |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Ik ga morgenochtend even overleggen met de chauffeur die de grote shovel moet rijden en eigenaar van de toko hoe en wat. Misschien dat het morgenmiddag wordt, misschien zondagochtend of -middag, misschien alleen de Bobcat, misschien allebei. Ik heb me vandaag helemaal de typtyfus getikt en ruim 30 pagina's tekst (zonder de plaatjes) gemaakt. Dus dit weekend weer vrij voor het echte werk.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Nou ja, omdat iedereen duffe series zit te kijken op TV... ![]() Er zijn een aantal stukken uit de opnames van Peterrrrrrrrr R Diepvries geknipt, maar ik heb er één gevonden.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
Zo,was weer gezellig in heemskerk ,moest nog even een vrachtwagen vol spullen hebben,zodat ik zondag weer kan rijden Nog even met de tamtech gespeeld ,en de scalpel vond ik wat minder,met hopups rijd hij minder goed dan met V/d week de proline desert rat kap spuiten v/d SS ,zodat hij niet steeds dezelfde jas aan hoeft Kobus : de o-ringetjes heb ik al ,bij op den velde gehaald als nood oplossing ,deze zijn ook zwart en lopen iets stroever maar lekken niet ferry : mooi bedacht al de veranderingen,ziet er goed uit ![]() Zondag weer lekker knallen,neem de sav met lrp spec 3 blok mee,voor als de baja weer " probleempjes " krijgt. Zaterdag trekken we er met het gezin op uit,dus ben dan niet v/d partij,helaas
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #25 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Met hopups rijdt hij beter dan met hopups?Je kan gewoon niet rijden ![]() Citaat: Ik zit met een paar brokken aluminium en teflon te kwijlen ![]() Kan er nog steeds niet over uit @sleurhutje Mijn caravan nader eindfase optische styling. Ik doe er niet heul veul aan. Had jij pur in huis toevallig, of ga je het speciaal halen? Wil ook wel een klodder erin hebben namenlijk ....
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie Laatst gewijzigd door BYM; 16 februari 2008 om 00:04 | ||
| |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
Hij rijdt met hop-ups beter dan met hop-ups. Volgens mij begint die verf je grijze massa in je bovenkamer aan te tasten ofzo
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |