![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #39004 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 43
|
Net even een testje gedaan: Drie draadjes uit USB zender naar Phoenix dongle... gaat niet werken. (aarde, data in, data uit, vermoedelijk) Blijkbaar moet de stroomvoorziening van je echte zender komen.
__________________ Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, Twinstar II, 3D yak, merlin, disney, xerces, nexus, elipsia FT |
| |
| | #39006 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Je kan gewoon een adaptertje gebruiken man en anders een dikke lipo erin | |
| | #39008 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
wat ik jammer vind v/d sim ,is dat je zo moeilijk iemand kunt blijven volgen , voor je het weet is hij het beeld uit . in het echie heb je een veel beter overzicht van wat waar en wie zich bevind en kun je met een camera aan boord redelijk iemand volgen net nog even met een flinke ht/ach groep gesimm't, wel leuk hoor en hop ,de sundancer en de sig hebben ook een plekje aan de muur ![]() het was ineens rustig op de sim ![]()
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen Laatst gewijzigd door junkie rc; 17 januari 2010 om 23:36 | |
| |
| | #39009 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 43
| Citaat:
VannACHt lekker werken, morgen lekker weer naar de tandarts. Als sleur die linkse had gegeven vml eerder van de pijn af...
__________________ Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, Twinstar II, 3D yak, merlin, disney, xerces, nexus, elipsia FT | |
| |
| | #39011 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2008 Locatie: elst (gld) Leeftijd: 24
|
@ spijker. doe mij eens pbtje met een prijs voor een ontvanger en kristal 74. dit voor mijn nieuwe aanwinst. ![]() groeten sjoerd
__________________ Bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je. |
| |
| | #39012 (permalink) | |
| Citaat: hey , een spiritfun als je straks wat onderdelen nodig hebt (want die ga je vrij snel nodig hebben ![]() ) heb ik nog wel een donor spiritfun phils; daar werd weer strak gevlogen , wat kunnen die vliegers langzaam vliegen zeg ! zo kan ik het ook wel
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #39013 (permalink) |
|
Ik heb er ook niet meer voor betaald, en daarbij nog wel een klein doosje met wat bladen etc. Komt weer door jullie. Nee sjoerd gaat niet vliegen, oke mischien een EZ. maar wel basic (8 vliegers later), Nee dat heli vliegen lijkt leuk, maar daar begin ik niet aan hoor schat!!!!
__________________ Bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je. |
| |
| | #39014 (permalink) |
|
op www.nu.nl staat een bericht over een corrupt jury lid, bij indoor vliegenwedstrijd! En er is zelfs een compilatie gemaakt van de mensen die niet wouden betalen. YouTube - Indoor FunFly 2009 Crashes
| |
| | #39015 (permalink) | |
| Citaat:
ik neem hem voor 5 tientjes van je over een ez is altijd leuk , back to basic's , lekker ongestoord fladderen , maar wel graag met rolroeren , anders is hij wel erg saai
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |