![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #41296 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 45
| Citaat:
Ik heb heus af en toe nog wel 5 minuten over hoor Hoe is het met jou ? Nog steeds geen plannen om weer iets te kopen ? @ Siggy , Dat is mooi K#T
__________________ Mijn vrouw zei dat ik het eens een keer vanuit haar oogpunt moest bekijken , dus keek ik uit het keukenraam | |
| |
| | #41297 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
kobus ; in de zomer gaan we weer ff lekker rijden , indien je 5 minuten hebt ,workaholic dat je bent in de zomer is de crossbaan naast het vliegveld weer actief en kan ik de eigenaar aanspreken ,hopend dat we de baan een middag kunnen huren , regelen we gelijk een bbq en alles erop en eraan , als we zijn uitgereden , schuiven we 50 meter op om nog even uit te vliegen
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #41298 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
|
@ Niels gefeliciteerd met het behaalde resultaat een top prestatie. @Siggy dit is zwaar klote van de bok ,dat is GEEN leipe shit ouwe.
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| |
| | #41299 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mijn vrouw zei dat ik het eens een keer vanuit haar oogpunt moest bekijken , dus keek ik uit het keukenraam | |
| |
| | #41300 (permalink) | |
| Citaat:
*gaat de parkmaster klaar maken voor indoor
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #41301 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
|
* Zit maar weer eens een disk te plakken.
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| |
| | #41302 (permalink) | |
| Citaat:
En de BBQ hoef ik niet te bekostigen hoor , die heb ik hier al in de tuin staan dus die kan ik zo meenemen @ Gorby , alweer aan het werk , of heb je nog last van bukorietus ?
| |
| | #41303 (permalink) | |
| Citaat:
Ja donderdag alweer, ben net als jij een soort van workaholic maarja als je het naar zin heb op je werk.
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. | |
| |
| | #41306 (permalink) |
|
Komt wel een logo op trouwens.
| |
| | #41307 (permalink) | |
| Citaat:
Oh , dat is alweer rap , maar aan de andere kant gelukkig maar Tja , het kan soms voor je omgeving lastig zijn om te begrijpen ![]() Ik ben bv. zelf zo gek om met 39.8 in mijn kingsize deegroller te zitten levend op 12+ saridonnetjes per dag . Je wilt niet weten wat voor een lelijke woorden er dan uit mijn anders zo lieve Elles komen @Siggy , kun je een beetje wijs worden uit de uvw materie ?
| |
| | #41308 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 februari 2007 Locatie: Krommenie Leeftijd: 41
| Citaat:
Niet echt, een baja blijf ik nog steeds wel een gaaf ding vinden maar in me uppie op het veld te staan lijkt me niets
__________________ *noppes*nikkus*nada* | |
| |
| | #41309 (permalink) | |
| Citaat:
v/d zomer denk ik wel dat er ook af en toe gereden word , tenminste als het aan mij ligt , maar het vliegvirus is vrij hardnekkig toegeslagen bij zeer velen , en dat blijft ook wel zo schat ik in . maar velen hebben nog wel een rc karretje ,dus je weet nooit . misschien een gebruikte savage voor die keren dat er wel gereden word ? * gaat de parkmaster in depron maken ,want hij vliegt echt heel erg mooi ( multiplex he ik ben bang dat als ik met de originele parkmaster in the gym vlieg en crash er wellicht wat happen v/d prop in de vloer staan
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #41310 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
| Citaat:
__________________ Als je doet wat je zegt,dan lieg je niet | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |