![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #42647 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Nee, heb al een 35Mhz zender liggen voor FPV vliegen. NOG een is niet nodig. Heb al 3 zenders liggen nu
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| |
| | #42648 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Die twee uurtjes die op de doos staan van de eurofighter om hem vliegend te maken klopt echt van geen kanten. Vooral de bommen en raketten zijn een tering werk. Al de vinnetjes schuren en plakken met POR is echt wel wat werk. De rest is ongeveer een beetje in elkaar drukken met de nodige POR en klaar is klara. Landingsgestel zit er ook op. Morgen alleen nog even de ontvanger plaatsen en vliegen maar. De kist is van bedenkelijke kwaliteit, de onderdelen passen wel maar erg mooi sluit het niet aan naar mijn maatstaven. Afwerking is gewoon prut. Als hij nu nog lekker vliegt maakt dat het allemaal wel goed. Voor de volle prijs vind ik deze kist dat zeker niet waard. Zo kijkend naar de kist zie ik dat ik morgen ook nog even een Deans aan de regelaar mag zetten. *neemt nog een lekker biertje* Geen foto's genomen, de moeite niet waard.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #42649 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Whahaha, lekker neerbuigend Burpie Nou ja ik hoop dat het vliegen hem dan een beetje goedmaakt dan maar (Het scheelt dat je niet het volle pond hebt betaald
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie |
| |
| | #42651 (permalink) |
|
Niet neerbuigend hoor maar een simpele vaststelling van feiten. Als ik de Multiplex kisten vergelijk met deze dan weet ik wel welke ik beter vind ![]() Als je de kist ziet zal je me gelijk geven verwacht ik zomaar.
| |
| | #42652 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 | Wel van anderen foto's willen zien, maar zelf niet eens de moeite nemen om wat foto's te maken? Zwakjes hoor Burp
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #42653 (permalink) |
|
pfff, kampioen bouwfoto's plaatsen zit achter het toetsenbord waar dit bericht wordt getypt hoor Zoals gezegd, foto's zijn de moeite niet waard.
| |
| | #42654 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Maar dat is jouw mening, ga je die ons nu opleggen ![]() Foto's willen wij zien, en onze eigen mening vormen (Morgen naar het veld met dat apparaat ?)
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie | |
| |
| | #42656 (permalink) | |
| Citaat:
Heb er zin an P.S. Goedemorgen allemaal Nog een P.S. bericht, de opening van het vliegseizoen (welke opening? ) is op zaterdag 3 april. We hebben het een weekje verschoven omdat er een modelbouwbeurs in Duitsland is de 27ste. Aangezien er toch wel een hoop leden naartoe gaan (kern vaste vliegers) zouden we het jammer vinden als deze mensen er niet bij kunnen zijn met de opening ![]() Klap op de vuurpijl: 's avonds is de feestavond Officiële uitnodiging komt nog.
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" Laatst gewijzigd door PH-ILS; 12 maart 2010 om 08:30 | ||
| |
| | #42657 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
junkie is totaal gesloopt ,en hoopt deze dag een beetje door te komen na het werk ,niks geen vliegen , lekker chillen thuis en weekend vieren ,en vooral lui zijn dit weekend de groeten
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #42658 (permalink) | ||||
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien handig om nu alvast een datum te prikken voor dingen als de Fun Fly en de afsluiting van het seizoen (huh? ![]() Citaat:
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | ||||
| |
| | #42659 (permalink) | |
| Citaat:
ah ,u bent solidair junkie zoekt verder naar zoiets maar dan liefst in de kleur diep blauw metalic , wel deze bekleding en modelletje . *gaat vast sparen *
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #42660 (permalink) |
|
sleur , heb je nog een bouwtekening ,mallen , v/d silent mite ? dat vloog echt geweldig !! *floor op school gedumpt , en kruipt naar zijn werk
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |