![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #42768 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
foutje bedankt sleur oh ,en de vleugel zit prima op zijn plek met die boutjes , jij hebt de bejaarde setup erop , dus is ie niet voorruit te branden , ik had de tunedset erop ,en ragger heeft getest , dat zegt genoeg dacht ik verder was ik vergeten te melden dat de depfunjet veel meer uitslag op de roeren mag hebben , ik had alles max staan ,en buiten is dat prima ,maar indoor heb je veel meer nodig ,dus zeer lange hevels op de servo's plaatsen
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #42771 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
@knallert: PB gebeantwoord.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #42774 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
hmmm , ik heb in mijn voorraad geen lange servo heveltjes van die kleine hk servo's , klopt dat ,dat die er ook niet bij zitten ?
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #42775 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
| Citaat:
__________________ The number 1 clubman ![]() | |
| |
| | #42777 (permalink) | |
En nee, die zitter er niet bij. Een ander heveltje afknippen en de binnenste twee gaatjes van het afgeknipte stukje boven de buitenste twee gaatjes van het oorspronkelijke heveltje. Dun ijzerdraadje erdoor wikkelen en wat epoxoplast ertussen. *hopla* Langere heveltjes.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #42778 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
@Sleurtrut, zie je kans om mijn pb ook nog ff te beantwoorden?
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #42779 (permalink) | |
| |
| | #42780 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 43
|
Als het zondag net zoveel regent als vandaag maar eens de twinstar uitlaten met de nieuwe regelaar... Zag vandaag een nieuwe dx6 bij mrHobby voor slechts 119,- Twijfel, twijfel...
__________________ Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, Twinstar II, 3D yak, merlin, disney, xerces, nexus, elipsia FT |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |