![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #42782 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
wat zijn we toch slim he ! *gaat de het rc typhoon blok op de nexus plaatsen voor alleen 2s gebruik ,en pleurt de hk buitenloper op de hellcat voor 3s gebruik siggy ; de hellcat is nu zo stijf als een plank , en zal niet veel meer flexen . zodra ik een gaatje heb dit weekend de hellcat testen en het afgekeurde x project met sterke motor en big prop testen , ben benieuwd
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #42783 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
Knaller? Wou jij die Pitch Gauge nog hebben voor een 250 size heli?
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #42785 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Ik vroeg je toch niet of je hem wilde kopen of wilde ruilen? Voorlopig staat de heli toch even aan de kant. Enige wat ik nog nodig heb zijn servo's voor swash en voor tail. Maar ga me voorlopig eerst even inlezen en focussen op FPV vliegen Die gauge komt wel een keertje jouw kant op, of heb je hem hard nodig?
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #42786 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Nee niet hard nodig, ik gebruikt het als dubbel check. Het echte afstellen gaat op het oog Thanks man | |
| | #42792 (permalink) |
Wat hebben katten toch altijd met dozen? Dit mag toch wel?
| |
| | #42794 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | +1 Helaas was vorig jaar op het Visbak Festival hun allerlaatste optreden.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #42795 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ik zat in tram vijf naast een lekker wijf en die funjet vleugels worden me toch stijf .... Ben het ff kwijt, hoe moest ik die vleugels nou verlijmen, vleugeldelen aan de romp met uhu por, en die carbon staaf erin lijmen met 30minuten epoxy toch? Of toch met foam safe ca ? *alle informatie duizelt me een beetje de laatste tijd*
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie Laatst gewijzigd door BYM; 12 maart 2010 om 23:37 |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |