![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #42796 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #42797 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
nee ,vertel mij wat , mijn katten hebben al heel wat multiplex dozen van binnen onderzocht
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #42798 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 43
| Ja, maar die moet je op z'n kop houden voor mode 2 -) Sleur zegt wel dat ie dat profi heeft opgelost, maar volgens mij zitten er doorgeluste kabeltjes in... Had je hem al opengemaakt om te controleren ???
__________________ Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, Twinstar II, 3D yak, merlin, disney, xerces, nexus, elipsia FT |
| |
| | #42800 (permalink) | |
![]() Sowieso als je hem op een Mode 1 zender op zijn kop houdt, heb je een Mode 4 configuratie met rudder en ailerons in reverse. Dus dat is geen oplossing. Is het gaan klonteren dan? Oei, vervelend...
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #42801 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 43
|
zit alleen knaller te stangen... Was natuurlijk een goede deal en toppie gefixed! Mode 4 is natuurlijk wel leuk voor de instructeurs...
__________________ Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, Twinstar II, 3D yak, merlin, disney, xerces, nexus, elipsia FT |
| |
| | #42805 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Haha, leuk. Nu ik weer kijk snap ik niet dat het wieltje zo simpel afbreekt. Klut kwaliteit dus
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #42806 (permalink) | |
| |
| | #42807 (permalink) |
|
Mogguh sleur
| |
| | #42808 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 | Moggûh Burp (en de rest). *broodjes halen gaat en dan naar voetballen en judo met de kids*
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #42809 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
moggeeeee lekker een bakkie pleur leuke filmpjes siggy kijkt naar buiten ,en ziet regen en wind . gezinsdag dus
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #42810 (permalink) |
|
Broodjes halen gaat? Al bij de bakker geweest, brood weer in huis net als taart. Vrouw en dochter al 1,5u geleden het huis uit gegaan. Zit nu even lekker te relaxen met een verse bak koffie :coffee: /edit: regen en wind????? Ik zie droogte en windstil en dat op hemelsbreed een kilometer of 2-3?
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |