| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #42796 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Vliegtuigen: 30-240cm Helikopters: 12-120cm Drijfdingen: 0,0!!!! Leeftijd: 40
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Voorspellingen zijn moeilijk, vooral voor de toekomst. Maar voor morgen weet ik het zeker, denk ik... Pret bij Aeroclub Heemskerk via Twitter | |
| | |
| | #42797 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 41
| Citaat:
nee ,vertel mij wat , mijn katten hebben al heel wat multiplex dozen van binnen onderzocht
__________________ help!! junkie heeft een hobby ! | |
| | |
| | #42798 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 41
| Ja, maar die moet je op z'n kop houden voor mode 2 -) Sleur zegt wel dat ie dat profi heeft opgelost, maar volgens mij zitten er doorgeluste kabeltjes in... Had je hem al opengemaakt om te controleren ???
__________________ Mini titan 325 / T-rex 250 / Raptor 50 V2 / TF mustang 1:5 / mustang TF 1:7 / Somethin extra, mustang bouwdoos, Twinstar II en te weinig tijd.... |
| | |
| | #42799 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 december 2004 Locatie: Heemskerk Forumverslaafd: Ja! Geneesbaar: Nee! Leeftijd: 37
Weblogartikelen: 1 | Dad gaad nied, wand mijn deus zid dichd .....
__________________ Caught somewhere in time.... Vakantie-man. |
| | |
| | #42800 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Vliegtuigen: 30-240cm Helikopters: 12-120cm Drijfdingen: 0,0!!!! Leeftijd: 40
![]() Sowieso als je hem op een Mode 1 zender op zijn kop houdt, heb je een Mode 4 configuratie met rudder en ailerons in reverse. Dus dat is geen oplossing. Is het gaan klonteren dan? Oei, vervelend...
__________________ Voorspellingen zijn moeilijk, vooral voor de toekomst. Maar voor morgen weet ik het zeker, denk ik... Pret bij Aeroclub Heemskerk via Twitter | |
| | |
| | #42801 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 41
|
zit alleen knaller te stangen... Was natuurlijk een goede deal en toppie gefixed! Mode 4 is natuurlijk wel leuk voor de instructeurs...
__________________ Mini titan 325 / T-rex 250 / Raptor 50 V2 / TF mustang 1:5 / mustang TF 1:7 / Somethin extra, mustang bouwdoos, Twinstar II en te weinig tijd.... |
| | |
| | #42806 (permalink) | |
| | |
| | #42808 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 | Moggûh Burp (en de rest). *broodjes halen gaat en dan naar voetballen en judo met de kids*
__________________ Voorspellingen zijn moeilijk, vooral voor de toekomst. Maar voor morgen weet ik het zeker, denk ik... Pret bij Aeroclub Heemskerk via Twitter |
| | |
| | #42810 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Knuffelgehalte: 8 Leeftijd: 42
|
Broodjes halen gaat? Al bij de bakker geweest, brood weer in huis net als taart. Vrouw en dochter al 1,5u geleden het huis uit gegaan. Zit nu even lekker te relaxen met een verse bak koffie :coffee: /edit: regen en wind????? Ik zie droogte en windstil en dat op hemelsbreed een kilometer of 2-3? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |