![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #42811 (permalink) |
| Lid sinds: 19 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
| HETWEERSTATION.NL - Het Weer LIVE in Zaanstad - NoordHolland / NL Ook hier geen regen,wel een stevig windje in Wormer-city Wil eigenlijk wel weer even vliegen
__________________ The number 1 clubman ![]() |
| |
| | #42816 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
![]() Not me (denk ik
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #42817 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Is dit niet wat voor op het veld? AMB transponder in je kist en over de lussen heen vliegen maar ![]() http://www.modelbouwforum.nl/forums/[te-koop]-elektronica/104757-amb-rc-systeem.html [edit] Dankzij de subgroup [te-koop] mét haakjes krijg ik die link niet goed ![]() Te koop, elektronika, AMB RC systeem ... [/edit]
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie Laatst gewijzigd door BYM; 13 maart 2010 om 11:14 |
| |
| | #42819 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Maar let wel. Dit is het oude v2.0 telsysteem. Ondertussen is er alweer een nieuwer systeem. En je moet op maximaal 20cm hoogte overvliegen. Lijkt mij dat het heel wat nominaties voor de Crash van het Jaar op gaat leveren. PS Die blokhaakjes is geen probleem, je moet alleen de URL tussen aanhalingstekens zetten.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #42820 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
ja ,lache die camera man in overleg besloten , vandaag word rommeldagje , dus kappertje pakken ,even wat transporters T5 bekijken , mijn auto even netjes maken ,indien de verkoper even mijn mooie V 70 wil bekijken . @spijker ; uit ervaring weet ik dat jij graag impulsief koopt ik wil ook wel wat depron testvliegen ,maar ik weet als het rond mijn huis al aardig waait , het op het veld stormachtig is
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #42821 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Names Julian die even mee zit te lezen naar alle felicitaties, hartstikke bedankt
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #42822 (permalink) |
|
Junkie, in de oostzijde staat een leuke te koop, ik zoek de link even.
| |
| | #42823 (permalink) |
|
In de Oostzijde Marktplaats.nl > Volkswagen Transporter Multivan 2.5 TDI DSG 174PK SPORT EDI - Auto's - Volkswagen En deze in Koog a/d Zaan (erg nieuw nog Marktplaats.nl > VOLKSWAGEN Transporter Multivan 2.5 TDI Comfortl. DC - Auto's - Volkswagen Beide niet de lange wielbasis uitvoering
| |
| | #42824 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Ik wil ook full contact air combat doen... Gezellig druk in de lucht en hoeft niet veel te kosten (paar uurtjes plakken, setup is snel over te zetten, als het moet op het veld
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #42825 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
HEY Julian !!! gefeliciteerd namens junkie ! ![]() bovenste link had ik al gezien ,die andere ook ff checken hoe zit dat dan met bpm ? dat heeft de eerste eigenaar toch al betaald ? voor mij is in iedergeval de btw terug te vorderen dus ik moet kijken naar een model van max 2005 ? waar zit pouw nu eigenlijk ? ze zijn verhuist
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |