![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #42826 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
dit vind junkie ook wel horny Marktplaats.nl > Volkswagen transporter T5 brutus V 105 Pk dc Airco 22 Inch 2004 14.950,- ! - Auto's - Bestelauto's kwa model dan , en wit staat weer goed bij een schilders bedrijf
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #42827 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Pouw? Je bedoelt Heron Zit nu in het oude pand van centraal, bij de Gamma in Koog a/d Zaan. T/m bouwjaar juni 2005 hoef je geen rest BPM te betalen als je hem partikulier gebruikt. Als je hem zakelijk gebruikt hoef je dat in de meeste gevallen ook niet bij nieuwere modellen. Tenzij hij ooit door een partikulier is aangeschaft maar die kans is erg klein. BPM wordt overigens in 5 jaar afgebouwd dus bij een auto uit 2009 betaal je nog veel en uit 2006 wat minder. Als je nog meer leuks ziet, pb mij de linkjes dan even door, ik ben ook flink op zoek.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #42828 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
| Citaat:
minimaal de 131pk versie (TD rood I zilver) maar liever nog de 174pk (TDI rood) Met een andere chip gaat de 174pk ruim over de 200pk met veel koppel :jammie:
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | |
| |
| | #42830 (permalink) | |
| Citaat:
ik doelde ook op het uiterlijk , ik wil ook tdi alles rood uiteraard misschien handig om samen tegelijk 2 transporters te halen bij een dealer , met oog op flinke kortingen
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #42831 (permalink) |
|
burp ; zal nog lastig zijn de juiste transporter te vinden (of een nieuwe bestellen mijn eisen zijn ; handgeschakeld tdi alles rood zwart leren bekleding luxe dubbele cabine side en front bars donker blauw metalic of de kleur groen zoals mijn oflov trekhaak mooie lm velgen verlaagt getuned enz enz laat de zoektocht maar beginnen .....
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #42833 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Je weet gewoon niet wat je wilt. Waar de één vliegers koopt, koopt de ander auto's met als excuses dat het voor zijn werk is. De Blizzard is helemaal klaar voor wat betreft de bouw. Laatste dingentjes er zojuist op geprutst (pica's volgen). Zo even bij de Otosam een spuitbuis knaloranje Motip halen en de boel een zichtbaar kleurtje geven. Details doe ik wel met airbrush, kan ik gelijk mijn nieuwe spuitje en verf testen. Ook stoer... Watervliegen met een grote Yak. ![]() *gaat wachten op pakketje uit HK met spullen voor de Blizzard*
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #42836 (permalink) |
| Guest
|
Beetje jammer Kan altijd nog gaan vliegen in de middag en ik denk dat ik dat ga doen ook. Nog 14 dagen dan gaat de klok weer een een uur van zijn huidige plekje af Laatst gewijzigd door knaller; 13 maart 2010 om 12:52 |
| | #42837 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ik ga ook vliegen vandaag. Laagvliegen naar Alkmaar, nieuwe nuke'm halen bij de Mediamarkt, en even Muco lastig vallen voor wat epox en servowire ...
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie |
| |
| | #42839 (permalink) | |
| Citaat:
oke, je kan alles op de zaak zetten en betaald veel minder wegenbelasting ,en de diesel is goedkoper , maar a/h eind v/d rit is in mijn volvo blijven rijden goedkoper dan een gepimte luxe bus rijden lijkt me . ik laat het wel ff uitzoeken door mijn boekhouder. dan maar wat reclame op mijn v70 met van die zuignappen
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #42840 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |