![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #42947 (permalink) | ||
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
ehh, met maris en film en ik , dacht je dat ik dat niet allang had Citaat:
bij wat rustiger weer de vlieger wat beter leren kennen /uitrimmen /meskanten /inverted enzo
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | ||
| |
| | #42948 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
| Citaat:
1 ding is zeker,hij vliegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met windstil weer is het dus een topvlieger,maar de versteviging was dus wel nodig
__________________ The number 1 clubman ![]() Laatst gewijzigd door marcelsiggery; 14 maart 2010 om 17:52 | |
| |
| | #42949 (permalink) | |
| Citaat:
verder heb ik de zelfde 3s 610mah lipo die jij ook gebruikte 3 cm naar voren geplaatst door de neus te verlengen , bij jouw lag het gewicht teveel naar achteren denk ik ,dan ook nog een zwieberstaart , dan gaat hij ook heel raar vliegen . de volgende keer moet je maar ff een rondje knallen , ga je leuk vinden
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #42950 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Zoooo, vliegertje opgehaald, rompje helemaal strak glasvezel en al het houtwerk mooi schoon en nieuw. Dus nu geen excuses meer om de Jodel af te maken. Onderweg (heen 12:08 en terug 15:53) nog even getoeterd en gezwaaid naar Jasper. | |
| |
| | #42951 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
Ziezo, weer terug van het vliegen in Vathorst. Prima locatie. Zolang er nog geen nieuwbouw staat tenminste.. haha. Maar kon mij er prima vertoefen. Filmpje wordt geuploaded. Filmpje is gemaakt met een Flycam One v2, maar moet zeggen dat het beeldkwaliteit dat je met de Spycam maakt, stukken beter is... Grote voordeel van de Flycam vind ik wel dat je op de grond kunt bedienen om te starten / stoppen met filmen / foto's maken. Hoewel ik begreep dat iemand hier een schakeling voor ontworpen had voor de Spycam?
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV Laatst gewijzigd door 5p1k3; 14 maart 2010 om 19:39 |
| |
| | #42953 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 mei 2007 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 39
| Citaat:
Toeter hebben we gehoord. Olifant schrok zich een krul in z'n slurf. Was erg gezellig in Blijdorp. Wij zijn ook net terug. Nu even wat happn en dan genieten van een rustig avondje. Best lekker zo'n familie dag. GrtZ Jasper
__________________ CopterX 450SE, Zagi, Mini Swift, SwiftII, Disk Raptor50 SE FBL, SebArt, TwinStar FPV, MultiWii Hexcopter met HD Camera | |
| |
| | #42954 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
Hier is het filmpje van vanmiddag..
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #42955 (permalink) |
| leuk , maar waar is het opstijgen en de landing ? en het commentaar ? gaat starten met de bouw van de hellcat in maagdelijk wit depron ,en wil dat zo licht mogelijk bouwen , for indoors uiteraard , of zwoele zomeravondjes
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #42956 (permalink) | |
| Citaat: , zonde om het forum hiermee te vervuilen ![]() Neem een voorbeeld aan Junkie, die neemt tenminste nog moeite om er een leuk filmpje van te maken
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" Laatst gewijzigd door PH-ILS; 14 maart 2010 om 20:05 | ||
| |
| | #42957 (permalink) | |
| Citaat:
dank je voor het compliment phills maar spijker bedoelt het goed en is enthousiast , maar solo luchtfilmpjes zijn er al genoeg en lijken allemaal het zelfde , das waar
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |