![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #43546 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
even opnieuw dan
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #43547 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Uitgeest Leeftijd: 48
|
Zoo, eerst ff een cokpit op de merlin gespoten, is nu bijna vliegklaar ![]() volgens bouwhandleiding 2 uur werk.. , heb er bijna 2 mnd over gedaan.. * is wel mooi geworden * tussentijds ff laadstekkertjes gemaakt voor de chopper-x, weer andere connectoren natuurlijk... * heeft een chronisch gebrek aan laadkabel, stekkers en krimpkous* * gaat voldende week de Baco beroven * tiet vuur een pintske...
__________________ jong geleerd is oud gedaan, www.rijkon.com |
| |
| | #43549 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
@ Junkie Ik heb niks om te vliegen morgen heb geen kans gehad er 1 te knutselen , vrees dat ik niet aanwezig zal zijn morgen. En 24 mei is niet alleen duikbootjes KIJKEN he, ik ga er ook varen met de mijne
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie |
| |
| | #43550 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Mijn MiniMag zit al helemaal in elkaar. Wacht nog op 2 servootjes voor de rolroeren en de motor.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #43551 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
voor deze keer ga ik niet mensen laten betalen voor hun reservering , en betaal bij lage opkomst wel het grootste bedrag . als het morgen erg bevalt en ik prik weer een datum , diegene die dan reserveren verplichten zich tot betalen . dus die moeten even goed nadenken of ze wel een vlieger hebben
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #43552 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Ik zal volgende keer even in mijn agenda kijken of ik ziek wordt of niet En die paar euro wil ik best chippen hoor, als dat je punt is.....
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie | |
| |
| | #43553 (permalink) | |
Ik heb een Depron FlutJet en kan nog wel even snel een Disc plakkeren (20 minuten werk voor een onversierde versie zonder licht). En natuurlijk is er nog de Epilepsia.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #43554 (permalink) | |
| Citaat:
weet ik veel dat je geen indoor vlieger hebt . nieuwe regel ; mensen die ziek zijn/worden , hoeven nooit te betalen
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #43555 (permalink) | |
| Citaat:
ik denk dat er zeker 6 komen knaller weet ik niet ( nogal vaag figuur ) arjan komt indien zijn vrouw niet bevalt
| |
| | #43556 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Had afgelopen week een vlieger willen plakken, maar met snot en koorts in je kop komt er weinig meer uit dan wat bedpc-forum gepruttel en film kijken
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie | |
| |
| | #43557 (permalink) | |
Tsja, en als een vrouw je niet bevalt dan volgt meestal wel een scheiding van man en vrouw. Of bedoelde je dat niet? Ik zie wel... Ben ik er dan uh... Ben ik er. En anders niet. ![]() En de zwarte herkenningsstrepen op de Blizzard gekliederd. Niets geen fancy spuitwerk. Gewoon quick'n'dirty, lekker functioneel. Als dat ding ruk is, dan gaat de setup over in de GeeBee R2 want daar moet ook een 3542-1450kV in.
| |
| | #43558 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
|
Zo siggy is net weg, die heeft op vakkundige wijze de disk gerepareerd,dus ik kan vliegen morgen. Heb net ook de accu's van de nexus binnen gehad en de nexus zelf schiet ook al aardig op denk dat ik wel af krijg voor morgen. Waar zit het cg van de nexus dat kan ik nergens vinden.
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| |
| | #43559 (permalink) | ||
| Citaat:
maar je hoort niets anders dan ziek zijn op het forum voordeel als er 6 of 7 man komen ,is dat je jezelf helemaal gaar kunt vliegen mocht je echt graag willen vliegen mag je mijn disc wel lenen , wel even een ontvanger en zender/lipo's meenemen dan , oja ,en heel houden Citaat:
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |