![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #44297 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
| Citaat:
Ja een shorty, maar wel met een klein aandenken aan de Ragger 05 ![]() Deze deden het nog,de rest was aan flenters gesneden
__________________ The number 1 clubman ![]() | |
| |
| | #44298 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Mwah, nu worden de motortjes toch angsvallig groter. ![]() V.l.n.r.: Dikke 5065-400kV (Jodel Robin op 8S), de gemiddelde 3548-900kV (Saphira op 4S), de schattige 3530-1450kV (Xeno op 3S), och wat klein 2204-1400kV (indoor piep) en daaronder de 2217-1050kV (MiniMag op 3S). Net als Spijker toch wel wat huiverig geworden voor die hele dikke jongen. Straks gewoon op 8S met een 13x8" prop. Dat gaat achterlijk snel en enorm veel powerrrrrrr (zou 4,8kg statisch moeten doen bij 57A op zo'n 30V = ruim 1500 Watt
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #44299 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Nou in ieder geval een deal voor nog 10 van die dingen, dus ik heb weer wat te doen deze week
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie | |
| |
| | #44300 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat: siggy ; nette disc , zeker leuk voor een uurtje vliegen bouw nou maar een nexus , dan mag je met de schoon vlieg trutten mee eric 3d ook a/d lijst toegevoegd , het is een stiekemerd hoor , hij vroeg ,mag ik ook weer mee als we weer gaan raggen *pakt een douche *
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #44301 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Ja, maar die setup deugt niet. Met zo'n bom moet je makkelijk 4kg kunnen trekken. Die 2,5kg zonnekoe van jou moet een grotere prop en een vettere accu.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #44302 (permalink) | |
| Citaat:
op zich prima voor mij , het vliegt lekker sloom , je word er gewoon rustig van
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #44303 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Hier het filmpje van Henry over de meeting van gisteren in Almere.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #44304 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | #44305 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 mei 2007 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 39
| Citaat:
Vet gaaf filmpie. Zeer profi gedaan door die lui. Jammer dat wij er niet op staan. Volgens mij alleen twee keer de zijkant van José in beeld. Ik heb de Tik-Tok nu ook even geoefend en dat gaat nu best goed. Op de sim dan. Einde van de middag nog even een rondje buiten gevlogen, maar er stond er veel wind. Hopelijk gaat het volgende week beter worden. *Gaat nu de vleugel vliegers in orde maken* Gr. Jasper
__________________ CopterX 450SE, Zagi, Mini Swift, SwiftII, Disk Raptor50 SE FBL, SebArt, TwinStar FPV, MultiWii Hexcopter met HD Camera | |
| |
| | #44306 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Die gasten doen dat voor hun beroep, hebben een leuke studio in Weesp. Ik ben eens bij Dirk geweest toen ik wat accu's van hem over nam. Was best leuk gisteren, je hebt wat gemist Knaller
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #44307 (permalink) |
| Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 52
|
Wie heeft zijn vliegdingen gedumpt ????? http://geoeyemediaportal.s3.amazonaw...b_10_22_09.jpg Groeten Edwin.
__________________ Het leven is als een vrouw, wispelturig, veranderlijk, en duur. uitzonderingen daar gelaten. |
| |
| | #44309 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie | |
| |
| | #44310 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
Wat is dit nou? Een heel uur niets gezegd hier?
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |