![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 19 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
|
Goedemorgen allemaal He Dennis,heb jij dat probleem met het motorvermogen nog kunnen oplossen? Zoja,wat was nou precies het probleem ![]() Ergens valse lucht getrokken,of toch weer je cylindertje aan puin? Dat laatste leek mij niet de oorzaak te zijn aangezien er aardig wat compressie in het blokje zat.
__________________ The number 1 clubman ![]() Laatst gewijzigd door marcelsiggery; 16 februari 2008 om 09:59 |
| |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
,anders gezegd :met hopups rijd hij klote,en met de standaard spulletjes een stuk beter
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 februari 2007 Locatie: Krommenie Leeftijd: 41
| Citaat:
Heb dus nu weer even de 29cc erop om te kijken of de snelheid weer terug is. Vanmiddag ff blazen dus even naar twee uur op hoogtij dus, wie nog meer??
__________________ *noppes*nikkus*nada* Laatst gewijzigd door Fritsie; 16 februari 2008 om 11:47 | |
| |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 15 februari 2007 Locatie: Krommenie Leeftijd: 41
| Ja idd hap, maar ik dacht ,laat ik het toch maar even vermelden voor de iets mindere intelligenten onder ons anders denk men echt dat hpi baja beter is dan FG Geen geld omgerekend 149 euro welliswaar zonder ontvanger spektrumspul word nu al gedumpt
__________________ *noppes*nikkus*nada* Laatst gewijzigd door Fritsie; 16 februari 2008 om 11:53 |
| |
| | #39 (permalink) | ||
Weblogartikelen: 2 | Citaat: ![]() Die veranderde gisteravond met de minuut. Eerst zijn auto, toen ene beroepsfantast/aandachtshoer, toen de aardige juffrouw op enige afstand en *baf* ineens was die juffrouw wel heel dichtbij. Citaat:
Ik heb zojuist met de eigenaar gesproken, die zelf druk met de verhuizing van zijn kantoor bezig is. De grote shovel staat op een sloopproject in Amsterdam. Mijn voorstel is morgen de bestaande baan om te toveren tot ovaal om gewoon snoeihard te scheuren en te racen met misschien één jump erin (helft van de breedte van de baan zodat je er ook langs kunt zonder vliegwerk
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | ||
| |
| | #40 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Zo dan, vandaag even de caravan uit de stalling gehaald. Ik zal hem even oppoetsen, voorzien van brede wielen en race-klaar maken. Maandagavond even kijken of de sleurhut voldoet aan de keuringseisen. En nog 1 poststststs en dan heb ik alweer 3981 zinloze en 19 nuttige posten geplaatst.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #41 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Wil je dan je 4000ste post aan een zinnige post wijden? (20e dus :P ) Hoe ga jij de trek haak aan de tamtech bevestigen? En ik zit te twijfelen, plaatje hout of aluframepje, ben er nog niet over uit. Heb gelukkig wel wat wielmeenemers kunnen vinden, dus daar vogel ik nog ff wat op. Gamma .......
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie | |
| |
| | #42 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Mijn sleurhut staat op wielen. Natuurlijk van lichtgewicht aluminium kokers een stevig chassis gemaakt, trekhaak met knobbel en op de sleurhut een oplooprem zodat ik geen gedoe heb met de keuring. Oh nee, ik heb een blok hard schuim genomen en die in de PUR-schuim gedrukt (de sleurhut is dus nu massief Op naar de spuiterij.... ![]()
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
Nog even een gezins wandeling in het park gemaakt,dit werd aangenaam gemaakt doordat de SS mee ging Maar van korte duur,de c-clip van het plastic hoofd tandwiel kwam los,en ging natuurlijk tussen de tandwielen rond wandelen Gelukkig leverd hpi wel een reserve tandwiel bij de kit,dus is alles weer zoals het hoort Verder een constructie uit de natuur gehaald om de SS achter me aan te slepen,tillen was niet echt een optie Bis morgen Lekker heuveltje
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 19 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
|
Brrrr,wat was het koud op Hoogtij zeg ![]() Dit is echt helemaal te gek he die caravannetjes,zometeen ook 1 achter de Baja Sleur Weet iemand toevallig waar ik P-clips kan kopen ? Wat ben jij ook een Junkie he Marcel
__________________ The number 1 clubman ![]() Laatst gewijzigd door marcelsiggery; 16 februari 2008 om 16:59 |
| |
| | #45 (permalink) |
| Guest
|
zo ik zag niemand bij hoogtij maar dat is ook moeilijk van een boot was nog wel even met de kanonen aan het spellen maar dat was voor korte duur klep had olie gelekt op uitlaat ja en dat rookt goed |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |