![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46501 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 45
| Citaat:
Dat zou je toch niet zeggen , we hadden afgesproken dat je zou zeggen dat wij keihard aan het werk waren Koffie is altijd lekker , maaar iets erbij is nog !! lekkerder Wel een kort nachtje trouwens
__________________ Mijn vrouw zei dat ik het eens een keer vanuit haar oogpunt moest bekijken , dus keek ik uit het keukenraam | |
| |
| | #46502 (permalink) | ||
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Citaat:
Zaterdag: Overdag redelijk, windkracht 3 en bewolkt met een waterig zonnetje, aan het eind van de dag 40% kasn op 0,5mm water (6 druppels dus) Zondag: Tsja... Overdag bewolkt met af en toe zon, dikke windkracht 5 die aan het eind van de dag wat afzwakt en 10% kans op 0,1mm nattigheid (niets aan de hand dus).
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | ||
| |
| | #46504 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Wordt een mooi weekeinde om al mijn brandstof voorraaden eens aan te spreken ![]() Donderdag brandstof vliegen, vrijdag/zondag brandstofvliegen, zaterdag brandstof vliegen, en zondag brandstof vliegen ...... Vier dagen straight achter elkaar
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie |
| |
| | #46505 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
Dus jij bent ook rond 14;00u op het veld ? ,gezellig Sleur ; goed weer dus , das mooi ! Nachtvliegen ? ,tja als het me echt had geboeid ,had ik alang actief geweest , ik heb nu wel mijn lesdisc klaar , binnenkort maar is testen . | |
| |
| | #46506 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Citaat:
@ Sleur: Jammer dat donderdag je niet gaat lukken. Kom je helemaal niet? Moet je weer mijn Sukhoi missen
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | ||
| |
| | #46507 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
![]() Moet ff kijken voor de SE, moet er nog een ontvanger en een accu in proppen, lijkt me op zich ook wel wat, nu ik weet dat je er ook rustig mee kan vliegen ![]() Wie weet, wie weet Heb alleen probleem dit weekeinde met vervoer, want heb pieperdienst moet maar ff kijken.
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie Laatst gewijzigd door BYM; 28 april 2010 om 10:29 | |
| |
| | #46509 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 | Dat laat ik altijd doen...
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #46510 (permalink) |
| Lid sinds: 19 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
|
@ Sleur Het gemonteerde motortje op de EV 97,apollo 910kv,doet met een 10x7 apc slechts 100 watt ? Dit zou volgens mijn berekeningen minimaal rond 170 a 180 moeten zijn. De quirli heeft een 1100kv met een 9x6 apc en doet ruim 265 watt. Motortje klinkt ook niet lekker. Eerst maar even een ander brommertje erop zetten |
| |
| | #46512 (permalink) | ||
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
En jullie hebben dan ook een keer een lekker rustig weekend van donderdag tot en met maandag. :mrgren: Citaat:
Bij 3D zo'n 250W/kg, zoals dus bij de Quirli het geval is.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | ||
| |
| | #46513 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
spijker ; dus jij komt ook ? , gezelli Nu verderniemand meer hoor , ik kom voor mijn rust . En laat sleur maar , als hij niet kan ,begint hij altijd over bonussen , standaard regel Vntm |
| |
| | #46514 (permalink) |
Weblogartikelen: 1 |
Junkie: Ik kom morgenmiddag uit werk vandaan ja. Zit er ergens een snackboer in de buurt? Dan kan ik op het veld even een happie doen.
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |