![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #50297 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Een plaatje van 3,8MB met een afmeting van een poster op 3872x2592 pixels. Lekker beeldvullend en de hele layout fucked up. ![]() *wacht af*
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #50301 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #50302 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
|
Lief zijn voor elkaar he. Knaller zak,waar blijven ##$%)&*@()_&*^%#$*#%$)^die rotor bladen. @ Geachte heer sleur,hoe snijd de mini swift het makkelijkst om bv de servo's te monteren met een scalpel, hobbymes of kettigngzaag. In afwachting verblijvend Mr. Gorbatjov
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| |
| | #50303 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Het makkelijkst gaat het snijden met behulp van een soldeerpistool. Een nutteloos stuk gereedschap voor wat betreft het oorspronkelijke doel maar ideaal voor met maken van mooie stevige gaten in schuim (styropor, elapor, epp, pur etc.). ![]() Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik. Minachtend, Sleur.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #50304 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
| Citaat: PS: Hoe bedoeld u verstijf ik?
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| |
| | #50306 (permalink) |
| Lid sinds: 11 mei 2009 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 22
|
Jo, is er iemand die mij kan helpen morgen met solderen op de club, mij lukt het niet en met me vaders sleutelbeen schiet het niet erg op. groetjes Nijsie,
__________________ Ik vlieg niet te snel, jullie kijken te langzaam. |
| |
| | #50308 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Uitgeest Leeftijd: 48
|
Go#^*!ommeenderest Snotverenderest, weer een knt MIHI pakket naar z'n oorsprong terug ![]() Vorige week nog mee gefladdert na een paar maanden stilstand.., totaal geen probleem (+2000Ma in een 2000 pakket,) nu een week later, 1 cell weg. Ben blij dat ik meteen maar groots inkoop de laatste tijd, deze heli ook morgen maar voorzien van UBEC en Lipo. schiet lekker op zo
__________________ jong geleerd is oud gedaan, www.rijkon.com |
| |
| | #50309 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 mei 2007 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 39
| Citaat:
Geen idee wat er te solderen valt, maar je kan nu ook even langs rijden. Ik ben thuis. GrTz Jasper
__________________ CopterX 450SE, Zagi, Mini Swift, SwiftII, Disk Raptor50 SE FBL, SebArt, TwinStar FPV, MultiWii Hexcopter met HD Camera | |
| |
| | #50310 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
gaan er /hebben er nog gasten zin om ff te vliegen morgen rond 16;00 op het veld ? zal wel weer niet , nou tot volgend weekend dan maar .. staat nu een flinke wind ,zal morgen wel niet veel anders zijn . vntm , en gaat zo voetbal kijken
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |