![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #53971 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Hoe laat gaan we? Vrouw ligt nog met haar luie reet in de tent en heeft nog geen broodjes geregeld.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #53972 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
| Citaat:
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. | |
| |
| | #53973 (permalink) |
|
Moeders de vrouw moet eerst zo nog op kennismaking van de gastouderverblijf. Femke gaat daar binnenkort naartoe omdat vrouwtje nu officieel werk heeft 9.30 uur moet ze er zijn, met een uurtje is ze wel klaar denk ik. Zal ik daarna naar jou toekomen?p.s. kun je jou GPX-file ergens zetten, dan hebben we dezelfde. Ik heb alleen 300 caches rond Hoorn.
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | |
| |
| | #53974 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
![]() *ontbijten gaat*
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #53975 (permalink) | |
| Citaat:
Gaat GPX in de GPS zetten
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | ||
| |
| | #53976 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Kan dat gya-o-kets geneuzel niet op een forum aldaar, of pb of msn Wij houden niet van klei-oh-vletsen
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #53977 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | ||
| |
| | #53978 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
| Citaat:
geen haast is 200ma maar dan doet ie er inderdaad uren over Ligt er een beetje aan hoe aardig je voor je batties wilt zijn.
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. | |
| |
| | #53979 (permalink) | |
| Citaat:
GC174WW Archimedes.. ben benieuwd of het jullie gaat lukken
| |
| | #53981 (permalink) |
|
@ Sleur: je kunt ook hier in krommenie wachten onder het genot van een koppie leut, als vrouw dan weer terug is kan ik gelijk chauffeuren naar Kobus-City
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | |
| |
| | #53982 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2007 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 39
|
@Vinni, Ik heb je een PB verzonden. @Sleur & Phil, Veel plezier en doe het veilig. Nog een paar uurtjes en dan ...VAKANTIE.. ![]() ![]() GrTz Jasper
__________________ CopterX 450SE, Zagi, Mini Swift, SwiftII, Disk Raptor50 SE FBL, SebArt, TwinStar FPV, MultiWii Hexcopter met HD Camera |
| |
| | #53984 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Hejjjjjj nog bedankt voor de bezorregel he, ik vond ze in de steeg vanmorgen
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie | |
| |
| | #53985 (permalink) |
| Lid sinds: 22 mei 2003 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 43
|
goedenmorgen fruitjes, Voor degene die gaan gay-coachen, have fun Degene die op vakantie gaan, goede vakantie Degene die niets gaan doen > doe eens wat nuttigs Voor mij nog 1 week varkansie, zometeen mijn nieuwe Iphone ophalen, eerst nog ff lekker in het zonnetje bakken voor nieuwe suriname-look. ciao, ciao
__________________ Ik ben in vorm... Rond is toch ook een vorm? |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |