![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #53989 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
| Citaat:
Ziet dat Siggy in nauerna is, gaat ook even heen. *Gaat niet nie-no-kletsen*
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | |
| |
| | #53990 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
| Citaat:
Zojuist de miniswift gevlogen. Met 3S 610 erg staartlastig,vliegt als een krant. Met een 3S 750 gaat het een stuk beter. Denk toch dat hij iets te zwaar gebouwd is,hij zweeft niet lekker en je moet er flink de gang in blijven houden Valt mij een beetje tegen *depdart pakt | |
| |
| | #53991 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| IK OOK , ik geniet al een uur van de varkkanzie , volvo even door de wasstraat gehaald , de thule bagage koffer op het dak vastgezet , nogmaals dank lieve sleur toch lekker die extra ruimte !zo nog ff de auto uitzuigen , en dan ff niets doen
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #53993 (permalink) |
| naar fucking holland 2 uurtjes rijden naar zeeland ,om vervolgens te camperen aldaar schijnt mooi te zijn daar ,dus ga ook wat culturen . morgen vertrekken we om 12;00u , dus 2 weekjes op de campif en ik plak er nog een weekje thuis zijn aan vast , om lekker veel te vliegen op dinsdag en donderdag en het weekend maar ik blijf wel actief op het forum , want intermobielen kan gewoon omdat ik in nederland ben , in buitenland kunnen die kosten oplopen groetjes
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #53994 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
|
iets voor bij ons op da club, als het weer eens waait ? Geen motor dus mag elke dag www.dumpert.nl - Snelste RC Vliegtuig ooit
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| |
| | #53996 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
En weer thuis vanuit Nauerna. Lekker gevlogen met de 450. Eerste flips (voor en achterover, rols (links en rechts en inverted vliegen is een feit ![]() Daarna ook nog met de 500 even gevlogen. Foutje door hem niet in idle up te zetten en na wat pompen zakte het toerental toch zover in dat hij niet meer omhoog wilde. Ik zag het wat te laat en hop, naar beneden. Gelukkig nog de tegenwoordigheid bij geest om pitch down te geven en het laatste stuk zo goed mogelijk opgevangen. Aleen skid gebroken, geen probleem dus.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #53997 (permalink) |
| Lid sinds: 19 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
|
Zo,na thuiskomst eerst even een paar broodjes gegeten. Was best hongerig geworden Was een leuke show Burp,heb weer van je genoten maatje Inderdaad jammer van die duimerror met de 500,de schade valt gelukkig erg mee Miniswiffie vliegt best agressief he Burp ? Een lekker bijtertje is het Icm die harde wind kwam hij toch best vooruit. Blijf hem gewoon lekker met die 750 bommen vliegen |
| |
| | #53999 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Best lekker zo'n dagje Hoorn e.o. Alleen jammer dat terrasjes op de route schaars waren. Maar toch gevonden. Eetse. ![]() *cache count op 16 zet en minimaalvoor de 25 gaat* |
| |
| | #54000 (permalink) |
| uiteraard maak ik filmpjes ,de ez neem ik mee voor op het strand ,en zowel filmpjes maken . de clik neem ik mee voor op de camping , ook daar ga ik filmpjes mee maken . ik vraag mij alleen af hoe ik mijn sleutelhanger camera oplaad zonder laptop , want die gaat niet mee . of blijft dat lipootje lang zijn stroom behouden ? ach , misschien is er wel iemand met een laptop en internet verbinding op de camping , dan kan ik ook gelijk filmpjes plaatsen op het forum
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |