![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #54017 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
Airbrush fanaten.. Wat is een goede set om mee te beginnen? Ik wil me er ook aan wagen!
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #54018 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
|
Zo vanmiddag thuisgekomen van de fartkanzie,lekker alles opgeruimd en even een frisse douche. Morgen even een spoedklusje en dan nog een weekie niets doen,heerlijk. Wordt er zondag nog gereden op ht of zijn hullie al weer rijmoe. Heeft met de mini revo de kleine van mijn broer op zijn loop fiets voor getrokken,vreselijke fun dat is.De buurman op de campif heeft dat gefilmd,en hij zou het doorsturen.Dat houden lullie nog tegoed
__________________ Als je doet wat je zegt,dan lieg je niet |
| |
| | #54019 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 februari 2007 Locatie: Wormer
| Citaat:
Ik ben er om 21.00 uur. m.v.g. Erik | |
| |
| | #54020 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Kan ik eerdaags phoenix bij je oppikken? | |
| | #54021 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 |
Had ook wel even kunnen komen vliegen.. nu achteraf.. Morgen ga ik even gastvliegen bij een club in Ede. Als het bevalt, dan ben ik binnenkort ook lid van die club
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #54022 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
je bent te laat , er was afgelopen donderdag een kleine crash&bash herhaling /stuiptrek , was erg gezellig , maar wel de laatste keer op het oude ht terrein de volgende keer krijgen we een bonnetje van 200E de man , dus dat tikt aan . maar ik (we) willen zeker weer ff rijden ,maar moeten een andere locatie zoeken , wellicht het baantje naast het vlieg veld . eerst moet ik nog even op varkansie ,daarna sluit ik mij aan bij het rij/vlieg geweld vele savage's staan weer gereed
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #54023 (permalink) | |
| Citaat:
neem je ez mee naar ede en ga daar inverted laag gek doen en rondjes vliegen op dat veld
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #54024 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
| Citaat:
__________________ Als je doet wat je zegt,dan lieg je niet | |
| |
| | #54025 (permalink) | |
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| |
| | #54026 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
| Citaat:
Kan nie wachten nie. Zo ff een uurtje aan de klotecopter gerommeld en zowaar,ik heeft zomaar drie accu's leeg lope legge hoveren ;yes: zonder dat dat kolereding uitmekaar rammelt. Zit nog wel een fibratie in maar volgens mij alleen in de skids is niet zo erg dat er niet mee gevliegt kan worden,ik is blij als een klein kind in de snoepwinkel.
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. | |
| |
| | #54028 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
|
Is het nog de moeite om de marder startklaar te maken of is de hype alweer over?
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| |
| | #54029 (permalink) | |
| Citaat:
en jep , maak je sav in orde ,gaan we lekker bashen precies
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |