![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #55501 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | ||
| |
| | #55503 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Vandaag een beetje bewolkt en wat druppels. Morgen ook wat kans maar ook kans op mooi weer. daarna weer ouderwets bakken Ik mis jullie niet, ik heb besloten hier te blijven wonen en een rc winkel te starten. Voor bootjes is er voldoende ruimte ![]() tot over een week maar weer, dan heb ik genoeg van hier wonen. |
| |
| | #55504 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
avj
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie | |
| |
| | #55505 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Zoooo, halverwege de bezigheden. Even 5 caches gescoord, langs het veld gereden om de skybox op te halen, kwam Satstok gewoon aanzetten met de spulletjes die ik wilde bestellen.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #55506 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Oh ja, voor u ook getest. Ik heb allemaal restjes 6mm Depron opgesneden in plakjes van 10x10cm, totaal 9 stuks. Het droge Depron weegt dan 23,4 gram. Vanmorgen om 09:45 toen ik weg ging alles onderwater gezet. Net terug om 13:15 dus het Depron heeft 3,5 uur in het nat gelegen. De 9 plaatjes uit het water gehaald en afgedept met keukenrol. Vervolgens weer gewogen en dan weegt het Depron 23,7 gram. Ik durf met zekerheid te stellen dat Depron niet of verwaarloosbaar water opneemt. Dus als je F1 Hydro ongeverfd is, zal deze nog steeds geen water opnemen tenzij er ergens een gat zit en de drijvers of de romp vol lopen.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| | #55507 (permalink) |
| Guest
|
Sam had de servo nog niet opgestuurd Morgen dus maiden waarschijnlijk, maar zou toch liever hebben dat Sleur nog even de electronica naloopt voor me??? Kijkt Sleur lief aan |
| | #55508 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ennnn yes de Funjet heeft z'n maiden gehad ![]() Thanks Nickos en Look (momenteel de AR6200 ontvanger erin gezet, met de indoorontvanger op 150 meter toch ineens geen bereik meer
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie |
| |
| | #55509 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 juni 2008 Locatie: Krommenie Leeftijd: 37
| Citaat:
Laatst gewijzigd door Martijn1974; 14 augustus 2010 om 16:35 | |
| |
| | #55510 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Of vanavond, zit ergens in de Carrousel Bar of bij Café van Randeraat (of ergens daartussen).
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #55511 (permalink) |
|
Sneak Preview Straks ff de afplaktape eraf en de canopy erop.Twee busjes zijn zelfs nog niet voldoende voor 100% dekking.. nu 90% dekking.
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |