![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #57256 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
). Op rol- en hoogteroer 60 à 70% expo en dan is het best wel te doen (tot de eerste bocht *stangetjes op de auto plakt* ![]() *wielassen epoxoplast* *wielassen inkort en wieldoppen gaat bedenken* *een motorsteuntje moet viogelen*
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #57258 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Mijn interesses liggen bij de F1 Hydrofoam en de F22.. @Savage: mooie vlieger hoor! De mijne staat al ruim een half jaar klaar en te wachten tot we weer indoor gaan vliegen *Gaat weer verder nerden*
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| |
| | #57259 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 43
|
Gaat de uitslagen van de geebee inperken. Dank voor de tip. Niet naar de club. Het is al donker ![]() De tafel leegmaken, volgende patient is de twinstar. Daarna de mustangs en tussendoor moed verzamelen voor de F1
__________________ Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, Twinstar II, 3D yak, merlin, disney, xerces, nexus, elipsia FT |
| |
| | #57260 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Ik zit thuis, vrouw is naar Heemskerk te zuipen, ik lekker aan de knutsel (zie je, geen problemen in Huize Sleur met knutselplanning, schopt gewoon je vrouw de deur uit Morgen even langs Lynx/Regds om wat carbon koker te scoren om de motor van de kart vast te zetten. Geen zin meer om de wielen te verven, komt morgen wel. Morgenmiddag misschien de maiden.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| |
| | #57261 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
Zooo ,gezelli op de club,we hangen daar nog steeds rond. Ook lekker gevlogen met dd madness Neemt nog een pintje,en dan snel naar hus
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen |
| |
| | #57262 (permalink) |
|
Gaat nog even de sim proberen...
__________________ Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, Twinstar II, 3D yak, merlin, disney, xerces, nexus, elipsia FT |
| |
| | #57263 (permalink) |
|
Allemaal onbekenden op de ACH sim. Router werkt dus wel!
| |
| | #57264 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
zegt de meneer die keihard ADHD 101 depron modellen knutselt , werd idd eens tijd dat je ff niets doet rustig aan hoor ,je loopt al 3 modellen voor op de rest , en ik hoor klachten op de club dat je te snel gaat ik sla die hele berg depronzooi over , en ga lekker 4stroken op het veld , dat is meer mijn ding , heerlijk weer gevlogen vanavond ,en was heels niet gaar daarna onder dwang afgevoerd naar de club , voor wat pintjes ,en gezelligheid , en het is ook eigenlijk best gezellig moet ik toegeven burp was er ook weer bij , was best weer een aardig clubje aanwezig . zo ,lig ik toch nog netjes om 24;00u in mijn nest , iets waar ik al heel wat jaartjes verliefd op ben ! terusten
__________________ hpi baja ,hpi savage xss, hpi savage flux , en een berg vliegtuigen | |
| |
| | #57265 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Was wel weer even leuk. gevlogen met de Velox en de Trex500. Alles werkt nog daarna Junkie onder dwang naar de club afgevoerd en een paar pintjes naar binnen gegoten. Beetje lopen kijken naar sabrina (Boyz, Boyz, Boyz) wat beat boxers en Najib. Vleugel van de spit even wat stof afgeblazen en is weer klaar om verder aan gebouwd te worden. Nu nog even een pintje en dan naar bedje, morgen weer vrij
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #57269 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2007 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 39
|
Goedemorgen, Lekker weertje vandaag. Bijna weekend. Einde van de middag naar het veld ATV vliegen.
__________________ CopterX 450SE, Zagi, Mini Swift, SwiftII, Disk Raptor50 SE FBL, SebArt, TwinStar FPV, MultiWii Hexcopter met HD Camera |
| |
| | #57270 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Jaaaaaaa, goeiemorgen. Sleur is vandaag lekker vrij. De kart rolt maar moet nog wel even de wielen zwart maken en de motor vastzetten. Zo de kids op school dumpen en dan langs Lynx/Regds. Snel plakken en dan vanmiddag testvliegeren.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |