![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #59296 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
2tact is gedoogd , maar heeft niet zo'n mooie sound , maar het leeft tenminste wel ! de vibrogym is uitgerust met een 8,5cc 2tact , dat past hem prima er is 1 positieve kant aan electro vliegen ,en dat is indoor vliegen , dat bevalt mij wel prima
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt | |
| |
| | #59297 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
![]() -edit 16:14u- *naar Burp zwaait*
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. Laatst gewijzigd door Sleurhutje; 20 september 2010 om 16:14 | |
| |
| | #59298 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Uitgeest Leeftijd: 49
| Tjee, wat een werktijden heeft die gast * nog ff wat wegwerken en dan ook eten gaat *
__________________ jong geleerd is oud gedaan, www.rijkon.com Laatst gewijzigd door ronaldR; 20 september 2010 om 17:24 |
| |
| | #59299 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2006 Locatie: in t noorden van velsen vliegt bij A.C.H."TOP CLUBJE" Leeftijd: 36
|
knaller nog bedank voor de snelle service was effe vergeten je tebedanken maar ben er erg blij mee
__________________ sbach 342 pilot-rc ,yak 54 ,gp dazzler,mpx picojet,mpx funjet ultra, amx jet, f86 sabre, protech tojeiro ,eliminator edf,stinger 21 new one.,trex450,trex600 ESP ,raptor 50sc |
| |
| | #59301 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
@PH-ILS: Ik heb hier een DX7 met hagelnieuwe 1500mAh NiMH accu, 4-kanaals mini indoor ontvanger en een AR7000 voor bruikleen liggen.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| |
| | #59303 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 | Zal dan ophalen worden. Vrouw naar school op maandag. Zo even de kleinste aap ophalen uit judo en vanaf 19:00 ben ik thuis. Je bent welkom. Kun je tenminste rustig slapen...
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| |
| | #59306 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
geen idee wanneer ? als het in het weekend droog is ,wil ik lekker buiten 4stroke knallen !! dus als het regent is het een optie . ook een optie is door de week op een avond van 19;00 tot 21;00u als er vanaf zo'n 6 gasten interesse is kan ik het de beheerder vragen op welke avond we los kunnen
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt | |
| |
| | #59307 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 mei 2009 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 22
| Citaat:
__________________ Ik vlieg niet te snel, jullie kijken te langzaam. | |
| |
| | #59308 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
| Citaat:
![]() Citaat:
De Corsair is weer gereed, voor ik het gezemel krijg over foto's en waarheid... Oude cover weggesneden en de bovenkant al weer geplakt. ![]() Viel al met al reuze mee. Voorzichtig had ik ook de kleine stickers verwijderd om er later weer op te plakken. Zo ziet dat er van boven uit. ![]() En hier helemaal gereed. Onderkant, stickers. Gewoon beter dan hij was ![]() Aangezien er ook weer een funjet gaat komen heb ik alvast een setup bestolen uit HK. Een die nog niet bij ons vliegt LiPo 5S 40C 2200 motor is een hele leuke HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 3648 Brushless Motor 1450kv en een 80A plush met UBEC. Dit met een prop 7x5 moet gaan als de brandweer. kan eventueel ook op 6S, heeft dan 1600W
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| |
| | #59309 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Goed, nogmaals: Te koop wegens aanschaf uitgebreidere zender etc. etc. ![]() Citaat:
Ik wil wel meeraggen, genoeg crashbaar piep liggen.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |