![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 46
|
@siggery, hoeveel P-clips heb je nodig ?, ik heb er een paar in het wit , het schijnt dat ze in de kabel en ict gebruikt worden maar ik kon ze daar niet vinden en toen heb ik een groothandel opgebeld , die er een paar heeft opgestuurd !
__________________ I stepped on a cornflake. Does that mean I'm a cereal killer? |
| |
| | #47 (permalink) |
|
Brrrrr, het was koud vandaag Papatedje ook weer eens ontmoet op Hoogtij :fuckyou2: maar geen schade, FG he! topspul.Verder ff flink wezen blazen, en wederom Hoogtij weer rijdend verlaten. Volgens mij heeft Siggery nog een paar foto's gemaakt. @ junkie: waar is dat park, misschien een keer met een groepje rijden, leuke heuvel | |
| |
| | #49 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
| Citaat:
Hoi Kobus je hebt een PB.tje.
__________________ The number 1 clubman ![]() | |
| |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
Ik zorg morgen weer voor de cake ,ik heb er wel op gelet dat je hem flink lang kunt bewaren Phil : het park is gelegen in het hoornse veld ,mijn achtertuin zeg maar,uiteraard 1 van de betere buurten in zaandam inclusief offroad park Sleur ,gaaf sleurhutje voor de ttech ,competitie beginnen ? Siggery : Alles wat ik leuk vind raak ik verslaaft aan ![]()
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt |
| |
| | #52 (permalink) |
| Citaat: Die overleeft alles en iedereen,zelfs een baja 5b
__________________ The number 1 clubman ![]() |
| |
| | #53 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 46
| Citaat:
__________________ I stepped on a cornflake. Does that mean I'm a cereal killer? | |
| |
| | #56 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
@junkie rc: Heb je de filiaalhouder wel eens gewezen op zijn langer houdbare cake? Sodeju, probeerde ik vanavond de sleurhut even te isoleren, explodeerde de halve inhoud van een blik PUR-schuim. Nog een geluk dat er geen gasfless in de sleurhut stonden anders was het dak er ook nog afgeknalt.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| |
| | #57 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: 072 Leeftijd: 43
|
Vanmiddag nog even twee pakken aangeschaft...![]() dan kan de 2 liter FG/HPI/Offroaders-Thermoskan morgen weer volgetankt worden.
__________________ As long as we are flying & driving, this world ain't got no end |
| |
| | #58 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
Das het enige minpuntje,ga niet met je baja over het gras lang de weg,er is een kansje dat je iets omploegt ![]() Sleur, zal het is vragen,omdat het nu een nog langere houdbaarheids datum is als vorige keer,misschien geeft het de klant een prettig gevoel. Bart : lekker bakkie word dat weer
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt | |
| |
| | #59 (permalink) | |
| Citaat:
![]() ![]() Voor de harde kern Hoogtijrijders die ook graag een voorruitje op hun baja willen hebben, gaarne even een PB mijn kant op @ Bart Die thermoskan gaat de boeken in als meest geliefd item op hoogtij Ziet er lekker uit Sleur,doet mij een beetje denken aan de oliebollen van mijn schoonmoeder.
__________________ The number 1 clubman ![]() Laatst gewijzigd door marcelsiggery; 16 februari 2008 om 20:30 | |
| |
| | #60 (permalink) |
|
Oja, nog twee fotootjes van onze blauwbekkende FG rijders hedenmiddag, jezus jongens wat was het koud he ![]() ![]() Heb je trouwens al naar je servo gekeken Fritsie
__________________ The number 1 clubman ![]() |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |