![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #67654 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 43
|
Ik ga er net in wordt weer nix dit weekend Succes morgen allemaal!
__________________ Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, Twinstar II, 3D yak, merlin, disney, xerces, nexus, elipsia FT |
| |
| | #67655 (permalink) | ||
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
hmmm, daar ga ik toch niet heen (junkie houd niet van feestjes en of drukte ) bovendien is het dan gezinsdag vandaag niet vliegen nie , beetje treurig weerbeeld , straks even naar een klant voor prijsopgaaf . proef rondje in de duurste 940 van nederland afgezegd , zelfs die haalt het niet bij mijn ex 940 lekker stom van me dat ik die toen ingeruild had , als ik hem had gehouden , was hij nu bijna net zoveel waard als die v70 ![]() Citaat:
maar veel plezier jullie en sterkte voor morgen
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt Laatst gewijzigd door junkie rc; 8 januari 2011 om 14:07 | ||
| |
| | #67656 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Heren indoorvliegers.. Succes en Viel Spatz! Ik ga vandaag even wat rond tuffen door het land. Even naar Veenendaal (quartel) voor wat klein materiaal. Kan ik straks aan de Tigermoth beginnen. Koffertje kopen bij de Kwantum / Gamma of Karwei.. In iedergeval eentje die groot genoeg is voor 2x een Ultramat16 lader en een 220V. stekkerblok Verder lekker lummelen.. Zonnetje breekt door zie ik, misschien straks als er weinig wind staat even de Spitfire uit proberen.. ik zie wel.. Lators!
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #67657 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Uitgeest Leeftijd: 49
| Citaat:
Hier dikke regen en strakke zuidwester.... *bouwen gaat*
__________________ jong geleerd is oud gedaan, www.rijkon.com | |
| |
| | #67659 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
|
Gezien Heren ? ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C $6,99 HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C @Phil kun je mooi van dat geld, wat je zoon verdient heeft, Lipo's kopen !
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. Laatst gewijzigd door freijn; 8 januari 2011 om 12:13 |
| |
| | #67661 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2007 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 40
|
Net met Bryan even zijn piepschuim Vikingschip in de houtlijm gezet. Dat werkt inderdaad echt goed. Nu gaan we even naar Alkmaar. We hebben een vergaardag. Jammer van die harde wind. Stormt hier als een gek. ![]()
__________________ CopterX 450SE, Zagi, Mini Swift, SwiftII, Disk Raptor50 SE FBL, SebArt, TwinStar FPV, MultiWii Hexcopter met HD Camera |
| |
| | #67662 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Ga zo even naar Quartel.. Ga heen voor klein materiaal, kom misschien terug met meer hahaha.. *zet de FPV gear nog even opzij*
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| |
| | #67663 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
| What????????? En heeft net een klein bezoekje aan Quartel gedaan ook... klein materiaal en ontvangertje.. Nou altijd weer goedkoper dan een 940
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| |
| | #67664 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Heren, In het kader van het onderzoek naar de traagheidsproblemen op het forum, ik heb een deel 7 aangemaakt van deze draad, daar graag verder. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1964151 Robert
__________________ |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |