![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat: Jij hebt je schokbrekers ook handschoenen aangetrokken zie ik ![]() Leuk ruitje, en hoop dat je uitlaat heel blijft Zien we hem morgen in actie ?
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. |
| |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
Mooie baja siggy nu snap ik waarom je er niet mee rijd ruitje ziet er goed uit,neem maar een gratis ruitje voor me mee krijg jij een plakje cake van mij ,en die is nog net niet over de datum Weet jij waar ik die baja schokkers vandaan haal met expantie vat,bart had het er ook al over,schijnen wat beter te zijn als de huidige
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt |
| |
| | #63 (permalink) | ||
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
*houdt verder zijn mond en respecteert de twee blauwbekkende FG-rijders* ![]() Citaat:
Ik kan er niet aan wennen, zo'n Mielke (of nu de Dominator Side-Mount, die overigens een stuk steviger gemonteerd wordt
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | ||
| |
| | #64 (permalink) | |
Er zijn ook andere van Golden Horizons.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| |
| | #65 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
| Citaat:
En over het uiterlijk,tsja, dit is net als met vrouwen he Dit is zeker waar,de gemoedelijke sfeer en de hulpvaardigheid onderling is zeer uniek te noemen denk ik
__________________ The number 1 clubman ![]() Laatst gewijzigd door marcelsiggery; 16 februari 2008 om 21:30 | |
| |
| | #66 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
Hmmm, wat heb je toch mooie spulletjes voor de baja ,meteen toegevoegd bij favorieten ,thanks Eerst weer ff een dagje schilderen ![]() Nu even het lrp blok op de sav schroeven,voor de nodige hoge jumps. Morgen alle camera's ,filmploegen mee
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt | |
| |
| | #67 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 februari 2007 Locatie: Krommenie Leeftijd: 41
| Citaat: misschien eerdaags eens kijken voor een sterke servo
__________________ *noppes*nikkus*nada* | |
| |
| | #68 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Zo mannen, hele dag in de weer geweest met de kids, vanmorgen voetballen met de kleine man, daarna moest hij wedstrijd judo, aan het einde van de dag ook dochter wedstrijd judo. Ben er best een beetje gaar van. Begon de vrouw ook nog dat het morgen lekker weer wordt, leuk om eens iets te doe (met vrienden naar het strand ofzo @Wolfje, die Savages krijgen flink op hun donder en de wielen vliegen eraf als was het een Baja
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #69 (permalink) | |
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| |
| | #70 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Zo, me vandaag eventjes bezig gehouden met de KamTech-Caravan. Zal zo eventjes foto's plaatsen. @sleur Was jouw spuiter aanwezig? Mijnes was op vakantie, dus ben ik maar doorgereden naar de reclame studio voor wat opplak vinyl .....
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. |
| |
| | #72 (permalink) | |
Misschien moeten we invoeren dat een ieder die een karretje achter zijn TamTech heeft tijdens de laatste race, gewoon 5 extra punten krijgt.
| |
| | #73 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Zoals beloofd foto's van de Kip-R ........ ![]() De Kip-R met bijgeleverde afneembare trekhaak. Door de afneembare kogelkoppeling met name geschikt voor het snellere bochtenwerk, ook op heuvels is montage gegarandeerd ...... ![]() En ook supersnel in de bochten dankzij het verbeterde brede Kip-R onderstel.. Misschien moet ik me ook nog even bezighouden met isolatie, want het is om te sterven zo koud buiten ...... ![]() (waar een wielmeenemer van een FG al niet goed voor is )
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. Laatst gewijzigd door BYM; 16 februari 2008 om 22:40 |
| |
| | #75 (permalink) | |
![]() Als je een volledig blik purschuim leegt in zo'n ABS bakkie, dan wordt kennelijk niet alle schuim hard vanwege zuurstofgebrek (kennelijk best benauwd in zo'n klein sleurhutje). Zoals gezegd, ik heb in de anderkant een stuk hard schuim (met een snelle kleur
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |