![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #7531 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Helaas pas om 20:15 thuis dus geen zin meer. Nu aan een vers getapt biertje thuis, ook lekker
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #7532 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
Posted via Mobile Device | |
| |
| | #7533 (permalink) |
|
Zo net weer terug van de ACH, daar heb ik mijn aanmeldingsformulier ingeleverd Ook hebben Sleur en ik onze naam van HT-rijders/vlieger weer waargemaakt en kwam voor de auto's nose-down tot stilstand Verder het clubhuis onveilig gemaakt, leuke sfeer daar dus gelijk maar lid geworden | |
| |
| | #7535 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Hehe, ook net terug. Best wel te gezellig waardoor het vreselijk laat kan worden. We (Pieter-b, Bart en ik) waren zeker niet de laatsten die weg gingen. Vliegen met de EZ ging niet helemala goed. De eerste vlucht gestart met een kennelijk niet geladen accu terwijl deze toch echt in het doosje van geladen accu's zat. Maar het afpilsen in de club was zeker een succes.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| |
| | #7537 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Zo, was gezellig lees ik. Moest daarnet nog wat notulen maken en wat andere dingen regelen. Klaar nu Na de vakantie kom ik ook wel kijken bij die club. Klinkt gezellig in ieder geval. Wordt er ook nog een beetje met heli's gevlogen?
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #7539 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 | En dat zeg je nu. ![]() *gaat weer zenuwachtig op de DPD wachten*
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| |
| | #7540 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
mogge, stelletje clubnichten , volgende keer ook maar eens heen gaan . vanavond ga ik nog ff naar ht ,kijken of de ez weer ontvangst heeft , ik heb de regelaar en ontvanger ontdaan van een kilo zand ,en hoop dat dat de oorzaak was , geleid zand stroom ?? ,ik weet het niet . eerst nog even een dagje werken
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt |
| |
| | #7541 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Wie wil de profielberichten terug? Ze zijn nu uitgeschakeld omdat het verwarring teweeg scheen te brengen .... Hier de draad, waar ook de poll in staat : http://www.modelbouwforum.nl/forums/...eschakeld.html
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. |
| |
| | #7542 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| |
| | #7543 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: 072 Leeftijd: 43
| Citaat:
Uit dat ding!
__________________ As long as we are flying & driving, this world ain't got no end | |
| |
| | #7545 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 februari 2007 Locatie: Krommenie Leeftijd: 41
| Citaat:
Ik ben er ook vanaaf
__________________ *noppes*nikkus*nada* | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |