![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #12796 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
![]() Gefeliciteerd!!!!@Junkie Ja helaas bro zit weinig anders op mahn, talk toe joe leeter mahn. @Siggy Geen griepvirus gelukkig, buikgriepachtig geval. Meer stoel dan gang zeg maar, of net andersom
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. | |
| |
| | #12797 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
| Citaat:
Mag je soms weer niet weg op zaterdagavond
__________________ The number 1 clubman ![]() | |
| |
| | #12798 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Das voor excuses bedoelde ik. Dinsdagavond, zaterdagavond en zondagmiddag is modeltijd voor Sleur hè. Dat weet het vrouwtje en alleen in overleg met Sleur kan daar bij wijze van uitzondering van af geweken worden.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| |
| | #12800 (permalink) | |
| Citaat:
Weet je trouwens welke het ook altijd goed doet: ik had een storing Of deze: Normaal draag ik altijd een bril,maar heb deze thuis laten liggen Of deze: Volgens mij zat er wat onbalans in het vliegtuigje Deze is ook om te gieren : Volgens mij kwam het door de tocht,staat er soms ergens een deur open Ik bedenk er nog wel een paar voor je ok
| |
| | #12801 (permalink) | ||||
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder zat ik te denken aan: - Verkeerde kleuren van de belijningen; - Plaats van de doeltjes; - Problemen met de tijdmeting; - Burp die rare acties doet (ook al is-ie er niet); - Neckstrap die afknelt; - Ik dacht dat ik een ander model vloog; - Goedkope Hong Kong meuk die faalt; - ESC niet goed ingeregeld; - Teveel verf en/of verkeerde kleur gebruikt; E.v.a.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | ||||
| |
| | #12802 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
of gewoon eerlijk zijn en zeggen ; De inzet is er ,de spullen heb ik wel ,maar vliegen kan ik niet ,al doe ik mijn best om het te leren Maar sleur , jij komt er wel ,oefening baart kunst Posted via een ragger |
| |
| | #12803 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Ja, maar zeggen dat je de spullen wel hebt maar niet kunt rijden/vliegen is zo cliché. De eerste paar keer accepteren ze dat nog wel maar daarna komt het niet meer geloofwaardig over.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| |
| | #12804 (permalink) |
|
Sleur gefeliciteerd met de kleine ![]() Heb jij trouwens ook een accu mee morgen.... de mijne had ik uitgeleend aan de Scouting want die hadden afgelopen weekend een JOTA De oude accu's van de bakkies deden het niet meer goed dus ik sprong even bij ![]() @ BYM: of heb jij er één in bruikleen voor morgenavond? ![]() Verder verzin ik ook wel wat smoezen want ik heb ook een nieuwe Maidenkist voor morgen Ook zijn er nieuwe scans gemaakt van de mallen... nu heb ik het laten doen Laatst gewijzigd door PH-ILS; 24 oktober 2008 om 17:25 | |
| |
| | #12805 (permalink) | |
| Citaat:
)Got 1 4 yah !!!!
| |
| | #12809 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Ik heb nog wel een 2200VA UPS liggen. Die bromt wat als-ie op de accu staat maar het piepertje kan ik uitzetten.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |