![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #54001 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
| Citaat:
voor diverse telefoons heb je al een usb lader ! met een kabeltje lukt dat wel. De batt houdt het inderdaad best wel lang uit hoor minstends 60 min
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. | |
| |
| | #54002 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
| Citaat:
zooo, auto gereed ,weer nice and clean al mijn rc spul ook gereed , twijvelt of de savage mee moet meeste werk is nog alles opladen , nimh's ,lipo's, zender , camera's . maar goed ,dat kan ook rustig op de campiff , je moet toch de tijd een beetje doden net mijn ballen nog even geschoren ,was ook hard nodig , meteen de oksels en het borsthaar getrimd ,dus kom ik weer netjes over mocht ik nog een ander vrouwtje tegen het lijf lopen op de camping vntm
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt Laatst gewijzigd door junkie rc; 30 juli 2010 om 16:49 | |
| |
| | #54003 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2007 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 40
| Nee, ik ben er nog. Mooie baracuda. Zijn best gevaarlijk. GrTz Jasper
__________________ CopterX 450SE, Zagi, Mini Swift, SwiftII, Disk Raptor50 SE FBL, SebArt, TwinStar FPV, MultiWii Hexcopter met HD Camera |
| |
| | #54004 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2007 Locatie: zaandam Leeftijd: 43
|
zoo, alle camping muk verzameld in de huiskamer , morgen inladen en gaan met die banaan vliegspul dubbel gechecked , want das belangrijk natuurlijk nu een kouwe en laat de verkanzione maar beginnen
__________________ eerst komt het leven dan de strijd daarna de dood en is men alles kwijt |
| |
| | #54006 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2007 Locatie: wormer Leeftijd: 42
|
@Junkie Alvast een hele prettige vakantie gewenst voor jou en je gezinnetje Gaat er vanavond nog iemand elektrovliegen ? Schijnt het hele weekend bukweer te gaan worden Windje gaat vanavond liggen tot bf.2 ,dit icm een temperatuurtje van rond de 18 graden,prettig toch ? |
| |
| | #54007 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
| Citaat:
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. | |
| |
| | #54008 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Wormerveer Bezigheid: Lope legge knutsellen/Stom lullen Leeftijd: 44
|
Zo eindelijk weekend,ben der helemaar gaar voor.
__________________ Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat. |
| |
| | #54012 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Hmm, als jij hem onder spuit, kan ik dan die savage even komen ophalen dan?
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #54014 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 mei 2003 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 44
| Citaat:
![]() Spuit ik jou ook wel ff onder
__________________ Ik ben in vorm... Rond is toch ook een vorm? | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |