![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 januari 2006 Locatie: Westerwatering Leeftijd: 42
|
Op verzoek van Robert een nieuw deel ![]() Ik zal de eerste post van Burp uit deel 5 nog even quoten: Citaat: Hier dus
__________________ Once upon Hoogtij Laatst gewijzigd door Ferry; 25 maart 2009 om 12:07 Reden: Titel aangepast | |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 46
|
ben je even met je baja bezig , zitten we in deel 6 de baja is weer gerepareerd , de oude pakking was precies in twee-en ik vermoed dat dit is gekomen door de carterpakking , daar staken nl. twee hele kleine stukjes van door en ik denk dat die de cilinderpakking in twee-en heeeft gedrukt !
__________________ I stepped on a cornflake. Does that mean I'm a cereal killer? |
| |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Zo he, draadje 6 alweer. Goed initiatief Ferry, weer een ander met de beginpost @Kobus: Klopt, ik heb dat wel eens eerder gezien. Je moet even met een mesje die stukjes weg snijden. Ik gebruik ook altijd een miniscuul laagje vloeibare pakking. Eigenlijk lijkt het meer op het vochtig maken van de pakking, zo weinig erop. Nog nooit last gehad van een lekker pakking daardoor.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #4 (permalink) |
|
@burp, het was mij de vorige keer niet eens opgevallen , zo klein waren de stukjes , maar nu heb ik eens beter gekeken ,omdat ik wou weten waarom ie stuk was en ik zag alleen die stukjes zitten en die heb ik idd. weggehaald , dus hoop ik dat het nu beter is
__________________ I stepped on a cornflake. Does that mean I'm a cereal killer? |
| |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: 072 Leeftijd: 43
| ![]() Zo,alweer DEEL 6 van het meest gelezen draadje op het MBF! ...op het spuiten van de body is m'n Baja SS ook gereed om los gelaten te worden op Hoogtij!
__________________ As long as we are flying & driving, this world ain't got no end |
| |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Oei, oei, oei... Hadden we bijna de 300 pagina's gehaald. Ik heb de schokbrekertjes voor de Scalpels binnen (en nog een berg meuk uit Hong Kong).
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2007 Leeftijd: 56
|
@ op naar de volgende 300 TIJGERS, misschien wip ik zondag nog ff langs op HoogTij..........Maar Ik hoorde net al een FAM.stemming ( Het wordt kroeg Klein Mokum!!), Wat ook een leuke hobby is, gr.Dr.Dre. LATERSSSS. |
| |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 26 augustus 2007 Locatie: Velsen-Noord
|
@ marcelsiggery Uit handen geven zal ik niet snel weer doen. Maar het moet gezegt worden. Hij voelde zich er beroerd van en vergoed de schade. Heb tevens mijn nieuwe failsave opgehaald. Een Venom met temp. meter. Helemaal OK!!
__________________ Tamiya evo I, Corally assassin, HB Lightning Pro R, XS-6 pro sport, Spectrum DX3.0, FG EVO 07, Robitronic scalpel. |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
| ||
| |
| | #15 (permalink) |
|
morgen word niks voor mij, maarrrr zondag ben ik er wel en met de baja , dan wil ik wel weer eens een ouderwets wedstrijdje doen met een ieder die zich geroepen voelt
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |