![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2008 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 22
|
Oei... Je bent iets te laat... Afgelopen 30 augustus was meeting in Dordrecht naast snelweg.
__________________ Cars: FG tourwagen (63 km/u), FG Formule 1 (55km/u), FG Staduim, Xray XT8 (40km/u bij offroad) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2009 Locatie: Zwijndrecht Leeftijd: 38
|
ik zou ook wel eens met wat meer mensen samen willen rijden. Alleen is ook maar zo alleen.
__________________ Boot: H&M Bluebird en Graupner BX-3000 | Auto's: Traxxas Slash 4x4 VXL, E-Revo 1/16 VXL en Tamiya TT-01 Brushless |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 juli 2009 Locatie: noord-holland zaandam Leeftijd: 17
| Citaat:
ik kom misschien ook wel als ik mijn rustler dan op tijd heb maar ik denk dat dat nog wel ffkes gaat duren en btw het is misschien handig om je frequenties op te schrijven ik HEEL MISSCHIEN met: traxxas rustler 13,5t brushless 6 cell nimh 2,4ghz zender/ontvanger
__________________ hpi e10 drifter / next? | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2009
|
op de krystal van mijn zender staat 1 ik kijk morgen wel precies hoeveel mhz maar we kunnen misschien bij het parkeerplaats van OMC weet iemand waar dat is alleen dat is asfalt en misschien kan iemand dan een schans ofzo meenemen ? graag meer locaties |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
ik wil er ook wel bij zijn met mijn Rustler. inderdaad niet op het asfalt .... liefst bij een bouwput ofzo .. met lekker veel zand.
__________________ Boot: H&M Bluebird en Graupner BX-3000 | Auto's: Traxxas Slash 4x4 VXL, E-Revo 1/16 VXL en Tamiya TT-01 Brushless |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
in dordrecht heb ik niet echt bekend in leuke rij lokaties ... ik zwijndrecht / hia weet ik er wel een paar. - Bij het ARA hotel heb je een mooi groot veld met ook hellingen erop. - Tegenover de Karwei in HIA zijn ze een weg aan het bouwen, mooie plek met veel zand. Ze rijden daar ook regelmatig met Bigscales. Op een parkeerplaats vind ik ook OK, maar dan wacht ik nog even tot ik mijn tourautootje compleet heb. Verder vind ik op het water ook OK, dan neem ik mijn Bluebird mee
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |