![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan! | |||
| Kyosho Ultima DB | | 4 | 21,05% |
| 1:8 electro Buggy 4wd | | 7 | 36,84% |
| Slash 2wd | | 3 | 15,79% |
| Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike) | | 3 | 15,79% |
| 1:10 Short Course Truck 4wd | | 1 | 5,26% |
| Team Associated SC8 | | 4 | 21,05% |
| 1:10 electro Buggy 4wd | | 1 | 5,26% |
| 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya) | | 0 | 0% |
| Batteries are for flashlights, faggots; NITRO! | | 4 | 21,05% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2086 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 november 2009 Locatie: Wieringerwerf Leeftijd: 35
| Citaat:
Je woont een beetje uit de richting, anders had je mee kunnen rijden. Ik wil je anders best van station Alkmaar halen... 3 SCRTs in de trein valt wel mee... | |
| | |
| | #2087 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
ik denk dat ik morgen ook maar weer eens langs kom. en ik kan op de google agenda niet meer inloggen .gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #2088 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2009 Locatie: Assendelft Leeftijd: 37
|
[QUOTE=Slashmaster;2452590]Ik heb ook onwijs veel zin om te rijden morgen, ik hoop dat het weer zoals vandaag is (of mooier), en dat ik een ritje kan regelen! Heb je een mail gestuurd ivm de vervoers problematiek weet niet wat je eerder leest, je kunt wel meerijden moet je alleen weer op tijd de Boekelermeer verlaten. |
| | |
| | #2089 (permalink) |
|
Net even de Slash werderom gedemonteerd, de wagen kwam geen meter vooruit bleef alleen maar slippen, slipperclutch vervangen zonder resultaat. Blijkt na wat dieper onderzoek het pennetje wat in de slipperas aan de binnezijde zit finaal afgebroken waardoor het tandwieltje wat erop zit slipt over de as. HE HE eindelijk ben ik toch mooi een tijd aan het zoeken geweest wie verwacht er nu zoiets? Tevens even een tube shoe goo erbij besteld om diverse schades te herstellen. |
| | |
| | #2090 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 februari 2007 Locatie: Wormer Leeftijd: 39
| Citaat:
https://lh3.googleusercontent.com/-O...0/DSC01340.JPG
__________________ ** http://rcm-alkmaar.nl.Tamiya CR-01* ..2x Traxxas 1/10 Slash 2wd brushless... groetjes Franz | |
| | |
| | #2091 (permalink) |
|
hier ook maar ff update de mail was er weer voor komend weekend uitgegaan zondag middag >> Amethiststraat << rond 13.00uur / 13.30 ? tot de Lipo`s leeg zijn
__________________ ** http://rcm-alkmaar.nl.Tamiya CR-01* ..2x Traxxas 1/10 Slash 2wd brushless... groetjes Franz |
| | |
| | #2092 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 36
|
Weet niet meer van wie hier ik de Rustle rgekocht heb, maar zo ziet hij er nu uit http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2480897
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| | |
| | #2093 (permalink) |
|
@Pieter word / is wel mooi zo voor een XL-Rustler... wat voor body komt daar op, lijkt een stuk langer dan de standaard rustler ik las net in (jullie) 'slow chat' topic dat jullie er op tijd bij zijn zondag
__________________ ** http://rcm-alkmaar.nl.Tamiya CR-01* ..2x Traxxas 1/10 Slash 2wd brushless... groetjes Franz |
| | |
| | #2094 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
Misschien leuk om een stel aluminium draagarmen van Fastlane op die Rustler te gooien. Laat ik die nou hebben liggen
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| | #2095 (permalink) |
|
Bedankt voor de complimenten. @fRANZ: Ik weet het nog niet welke body. Morgen maar eens kijken voor een body in bloemendaal. En als ik niet kan scoren gaik gewoon zonder body rijden Zondag in ''de Boek''. Maar ik neem ook de Trex 600 mee. Even kijken of ik het nog kan @Leo: Nee, dank je Vanavond lekker door het gras gereden, dat was lachen. Maar ik wil denk ik toch meer power
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| | |
| | #2096 (permalink) |
|
[QUOTE=Knaller;2481758]Weet niet meer van wie hier ik de Rustle rgekocht heb, maar zo ziet hij er nu uit Hé Pieter Bas, je hebt de Rustler van mij gekocht, ziet er geweldig uit man je hebt er wel wat moois van gemaakt. Je hebt hem verbreedt en verlengt lees ik ,misschien is die nieuwe hip 1/8 kap wel iets? HPI RTR APACHE SC RC Car by HPI Racing Europe Zie je zondag in de Boek, ben er rond een uur of 2 a3 heb eerst nog even ochtenddienst. |
| | |
| | #2098 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Velserbronx Zou willen dat ie deze hobby nooit ontdekt had Leeftijd: 39
| Citaat:
Komen we weer gezellig een dagje in Alkmaar rijden
__________________ Het kan altijd beter als dit | |
| | |
| | #2099 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
| Dat was ook mijn gedachte met de Slash. Ik heb ook RPM gehad maar ik werd gek van de flexibiliteit. De armen torderen als een gek en na korte tijd gaan de plastic gaatjes uitlubberen waardoor de asjes speling krijgen en dan wappert alles helemaal alle kanten op. Ik ben iig voorgoed genezen van RPM. Nu heb ik alu in wil niet meer anders, de alu draagarmen zijn even zwaar als stock en verbeteren de stabiliteit enorm. Alleen ik had het verkeerde besteld dus vandaar dat ik ze over heb.
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| | #2100 (permalink) |
|
Vraagje; ik heb gister gereden, maar ondanks dat de slibkoppeling bijna helemaal aangedraaid was, slibte hij evengoed nog behoorlijk. Tijd voor nieuwe schoentjes?
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| alleen echte mannen, gezellige mensen, hier geen getwijfel, offroaders alkmaar, rcm-alkmaar |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |