![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan! | |||
| Kyosho Ultima DB | | 4 | 21,05% |
| 1:8 electro Buggy 4wd | | 7 | 36,84% |
| Slash 2wd | | 3 | 15,79% |
| Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike) | | 3 | 15,79% |
| 1:10 Short Course Truck 4wd | | 1 | 5,26% |
| Team Associated SC8 | | 4 | 21,05% |
| 1:10 electro Buggy 4wd | | 1 | 5,26% |
| 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya) | | 0 | 0% |
| Batteries are for flashlights, faggots; NITRO! | | 4 | 21,05% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2009 Locatie: Haarlem. Parcours: Alkmaar Leeftijd: 32
|
Heren, welkom. In het begin hadden we nog aardig wat nitro boys, maar die groepeerden later toch in andere groepen samen omdat ons oude baantje wat te krap voor ze was, en omdat ze heel veel moesten sleutelen. Hopelijk zijn ze er van de lente en zomer wel weer.
__________________ Snelheid zegt niets op een kleine baan... |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2009 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 32
|
ik ga in iedergeval vaker langskomen. hoewel het erg koud was vond ik het wel een erg leuk baantje dat jullie gemaakt hebben. ook de manier waarop nieuwe rijders ontvangen worden vond ik super heb vandaag een traxxas rustler vxl gekocht dus als het weer een beetje mee zit kom ik hem zondag testen op de baan. Laatst gewijzigd door evert2; 9 januari 2010 om 00:31 |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Er viel beter te rijden dan bij de vorige sneeuw sessie: sommigen reden echt een paar rondjes onafgebroken achter elkaar. Dat lukte op ons oude baantje al bijna nooit.
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Hey Evert, mooi werk. Ik neem aan dat je de Amethiststraat bedoelt; ons eigenlijke echte baantje ligt verderop he. Zal wel compleet onder water liggen. Morgen gaat niet door; geen aanmeldingen ontvangen. Komend weekend wordt er ook niets georganiseerd. Maar ze komen weer hoor, de uitnodigingen voor het weekend. Pas eind april kunnen we weer doordeweeks 's avonds (dan is het om 21:00 zonsondergang). Geeft ons mooi tijd om eens te bedenken wat voor baantje we kunnen gaan afzetten met die 150 meter afwateringsslang! Kan je het er wel krijgen, of heb je hulp nodig?
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
geen probleem, ik denk dat ik van het weekend wel even ga rijden bij de amethiststraat. waar ligt die andere baan dan precies? wat betreft de slang moet ik eerst nog zorgen dat ik die mee mag nemen (of kopen voor weinig). als het lukt kan ik het in mijn aanhanger gooien en meenemen (50m per keer). weet ik pas 3e week van februari Laatst gewijzigd door evert2; 20 januari 2010 om 10:16 Reden: typo | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Assendelft Leeftijd: 27
|
Ik ga morgen(donderdag) even kijken op de amnetiststraat voor ik naar m'n werk ga. Heb eindelijk de vast gelijmde elektronica losgepeuterd zodat ik het in ballonetjs ofzo kan doen. Zal er rond 13.45h á 14.00h zijn uur zijn om de sc10 uit te laten. Als er zaterdag mensen gaan rijden kom ik ook wel langs. |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
als ik optijd klaar ben op mijn werk zal ik vrijdagmiddag samen met nog iemand ook even gaan rijden. hij om zijn rustler uit te proberen en ik om te kijken hoe mijn rustler op 2S lipo's rijd. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Assendelft Leeftijd: 27
|
Was nog redelijk op tijd. Was om 14.00u op de amethiststraat. Zag niet echt een parcourtje liggen, wel 2 stukken tyleen slang bij een jump. Daar maar even een beetje rond gekart. Ook de andere kant van de weg even geprobeert. Er lag in een geul nog wel een laag van zo'n 10-15cm sneeuw. Erg mooie zandbak en veel ruimte. Langs de toermalijnstraat, even voorbij de amethiststraat, lag ook een stukje met wat sporen van autootjes. Toch nog ff een klein half uurtje gereden met 1x 7.2v 5000mAh nimh accu. De wind was echter dun en had geen handschoenen, dus was wel een beetje blij dat ik naar me werk moest. Morgen ook weer ff kijken waarschijnlijk. Hoelaat ben jij er evert? |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Veel plezier jongens. Zaterdag ook he (toch), om 11:00. Zelf kan ik dan, net als morgen, helaas niet. Ach, scheelt weer slijtage. Evert, van die andere persoon heb ik het e-mail adres al? We kunnen ook wel een Rustler Cup beginnen, er zijn er in mijn e-mail lijst al 6 nu... Geen baantje gevonden? Klopt, we leggen elke keer corner markers neer om een baantje uit te zetten. Die twee buizen dienen daar ook voor. De geul die je noemt; daar rijden we ook vaak. Niet verwacht dat er nog sneeuw zou liggen. het permanente baantje volgt na de carnaval!
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| alleen echte mannen, gezellige mensen, hier geen getwijfel, offroaders alkmaar, rcm-alkmaar |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |